O tym, jaką wymówkę dla drogówki przygotowała para sympatycznych bohaterów dowiedzą się m.in. widzowie kanałów należących do TVP, TVN i Polsat. W przypadku radia reklamy usłyszymy m.in. na antenie rozgłośni: RMF i Zet.
Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Monika Zaręba (Account Director), Anna Kubeł (Account Manager), Malwina Stopińska (Account Executive). Stronę klienta reprezentowali: Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C) i Anna Kopytko-Świtkiewicz (Główny Specjalista ds. Komunikacji Marketignowej). Reżyserię spotu powierzono Sebastianowi Pańczykowi. Postprodukcją zajął się Platige Image. Za zakup mediów odpowiedzialny jest: MEC.
Agencja Publicis współpracuje z Orange Polska od 3 lat. Jako twórca kultowego formatu Serce i Rozum stworzyła setki reklam drukowanych, ponad 50 spotów telewizyjnych i ponad 60 radiowych. Za kreatywność formatu Publicis zdobył 7 nagród KTR, a skuteczność uhonorowano koroną Effie: Grand Prix 2011 i Złotem w kategorii „Long Term Excellence” w 2013 r.
Spot telewizyjny można obejrzeć pod adresem:
http://www.youtube.com/watch?v=kjDaSM8QPaw&feature=youtu.be