Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-10-31

A A A POLEĆ DRUKUJ

WSPÓŁPRACA POMIĘDZY EDENRED POLSKA A GROUPON

150x110

Ekspert Polska, światowy lider i ekspert w pozapłacowych świadczeniach dla pracowników, rozpoczęła innowacyjną współpracę z serwisem Groupon, która przynosi dodatkowe korzyści dla zatrudnionych i pracodawców.

Edenred przygotował program rabatowy specjalnie z myślą o pracownikach firm – Twój Benefit Klub, w ramach którego użytkownicy kart i kuponów mają dostęp do atrakcyjnych zniżek i promocji. Obecnie do grona firm współpracujących w ramach programu dołączył Groupon.

Promocja Groupon skierowana jest tylko do osób użytkujących przedpłacone karty Edenred. Każdy, kto zakupi ofertę Groupon poprzez stronę www.tbk.edenred.pl/groupon, otrzyma premię – 5% wartości zakupów na kartę Edenred. Propozycja jest szczególnie atrakcyjna, ponieważ serwis codziennie przygotowuje unikalne i atrakcyjne oferty ze zniżką nawet do 70%.

Pracodawcy decydując się na zakup np. karty podarunkowej Edenred z okazji Świąt Bożego Narodzenia przekazują tym samym swoim pracownikom dostęp do bogatego programu rabatowego, zwiększając realną wartość otrzymanych środków i siłę nabywczą zatrudnionych. Co najważniejsze użytkownicy kart zyskują dodatkowe korzyści.

Edenred Polska unowocześniła również podstronę Twój Benefit Klub (www.tbk.edenred.pl), gdzie posiadacze kart i kuponów znajdą oferty sezonowe, całoroczne i codzienne, listę partnerów współpracujących w ramach programu oraz wyszukiwarkę rabatów z geolokalizacją.

Edenred jest światowym liderem w świadczeniach pozapłacowych motywujących pracowników. Dostarcza i zarządza szeroką gamą rozwiązań w ramach ZFŚS lub innych źródeł finansowania działalności socjalnej. Łączy zarówno oczekiwania pracowników i korzyści pracodawców. Za tym sukcesem stoi 6 tys. osób zatrudnionych w 39 krajach świata. Edenred obsługuje około 580 tys. klientów działających zarówno w sektorze prywatnym, jak i publicznym, co stanowi prawie 36,2 mln użytkowników i 1,3 miliona akceptantów. Daje mu to pozycję światowego lidera w obszarze kuponów i usług przedpłaconych. W Polsce Edenred oferuje produkty w dwóch kategoriach:

•   Świadczenia pracownicze

•   Produkty podnoszące wydajność w obszarach: motywacja i nagrody

W 2011 r. Edenred wyemitowała produkty o łącznej wartości 15,2 miliarda Euro, w tym ponad 55% na rynkach wschodzących.

Po więcej informacji zapraszamy na stronę internetową www. edenred.pl.





Słowa kluczowe:edenred, edenred polska

Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS