Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-03-25

A A A POLEĆ DRUKUJ

Wielkanoc tuż, tuż… Jakie mamy plany?

Święta Wielkanocne wypadają w tym roku bardzo wcześnie. Ledwie zrzuciliśmy kilogramy po Świętach Bożego Narodzenia, a już za chwilę siądziemy do suto zastawionego wielkanocnego stołu… Jednak czy aby na pewno? Poszukiwania w Google mówią więcej o naszych planach wielkanocnych, niż moglibyśmy sie spodziewać.

Zgodnie z wyszukiwaniami na pewno zamierzamy spędzić czas z najbliższymi, szykując święconkę, dekorując mieszkania i przyrządzając smakowitości dla najbliższych. Wśród najczęściej poszukiwanych fraz dotyczących dekoracji znalazły się: „pisanki” (34 000 wyszukiwań), „bukszpan” (23 000)  i „ozdoby wielkanocne” (8 000). Przygotowujemy się również do przyrządzania wielkanocnych specjałów, posiłkując się przepisami na „żurek”, „jaja faszerowane” oraz „sernik”.

Wyszukiwania w Google pokazują jasno, że poszukując konkretnych przepisów częściej odwiedzamy jedne strony, niż inne. Nasze poszukiwania najczęściej kończą się na: „Ugotuj.to" (domena wstępuje na 311 tys. słów), „Durszlak.pl (na 244 tys. znaków) , „Smaker.pl” (a na 227 tys.).

Czy wszyscy planujemy święta spędzić w domu? Zdecydowanie nie! Jak podaje firma Itaka, chętnie wybieramy się na krótkie zagraniczne wakacje. Najczęściej wybieranymi kierunkami są: Wyspy Kanaryjskie , Kuba, Madera oraz Egipt. Wyspy Kanaryjskie są niekwestionowanym liderem, ponieważ co druga osoba decydująca się na urlop z Itaką, wybiera się na jedną z czterech wysp archipelagu.

Całą infografikę można znaleźć na stronie:https://pl.semstorm.com/blog/wielkanoc-tuz-tuz-jakie-mamy-plany 

 

Prezentowane dane dotyczące naszych wyszukiwań wielkanocnych pochodzą z analogicznego okresu w zeszłym roku, natomiast dane dotyczące rankingu domen - z lutego br.

__________________________________________________________________________________

SEMSTORM International Sp. z o.o. to pierwszy w Polsce system business inteligence, działający w segmencie marketingu w wyszukiwarkach. Tworzymy innowacyjne rozwiązania wspierające działania SEO. Na co dzień wykorzystujemy najnowocześniejsze technologie dostępne na światowym rynku, dzięki czemu dostarczamy naszym klientom zaawansowanych danych o widoczności ich stron internetowych. W najbliższym czasie planujemy ekspansję na rynki międzynarodowe oraz rozbudowę zaawansowanych funkcjonalności systemu





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS