Netia podpisała dwuletnią umowę z Urzędem Miasta Opole na dostarczanie usługi Netia Office Anywhere™, czyli pełnego rozwiązania zintegrowanej komunikacji Unified Communications as a Service (UCaaS), integrującej w chmurze telefonię klasyczną, telefonię IP oraz rozwiązanie firmy Microsoft - Lync 2013.
Netia wybrana została w wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego. W ramach umowy z Urzędem, uruchomione zostaną usługi Netia Office Anywhere™ - Unified Communications as a Service (UCaaS). Te kompleksowe usługi zintegrowanej komunikacji integrują telefonię klasyczną, telefonię IP oraz rozwiązanie Lync 2013 firmy Microsoft, świadczone w modelu Cloud Computing.
„Jest to pierwszy tego typu projekt teleinformatyczny (ICT) zrealizowany dla podmiotu z sektora publicznego. Dostarczanie usług w modelu chmurowym zapewnia Urzędowi elastyczność w zakresie dopasowywania rozwiązania do własnych potrzeb oraz możliwość stałego poszerzania kręgu osób z niego korzystających.” - mówi Rafał Bakalarz, Dyrektor ds. Rozwoju Sprzedaży w Netii.
Pakiet usług obejmuje zintegrowaną telefonię klasyczną, telefonię IP, obsługę faxów, komunikator Microsoft Lync 2013, konta pocztowe w oparciu o Exchange Serwer oraz dostęp do platformy SharePoint. Ujednolicona platforma oferuje również możliwość wspólnej pracy na dokumentach, prezentacji w trybie broadcast oraz przeprowadzenia wieloosobowej wideokonferencji w trybie HD, realizowanej z dowolnego komputera lub nowoczesnego urządzenia mobilnego.
Ponadto, w ramach umowy, Netia dostarczać będzie także łącza transmisji danych oraz dostęp do internetu. Łączna wartość oferty to 405 tys. brutto.
Netia Office Anywhere™ to kolejne rozwiązanie Netii, jakie zdecydował się wdrożyć Urząd Miasta Opole. Urząd jest jedną z pierwszych w Polsce instytucji z sektora administracji publicznej, która wprowadziła usługę wirtualnego tłumacza języka migowego, innowacyjnego rozwiązania Netii, które przy użyciu prostego w obsłudze systemu, pozwala na stworzenie równych szans dla osób niesłyszących i słabosłyszących w instytucjach publicznych.
Netia Office Anywhere™ (NOA), to przystępne cenowo narzędzia komunikacyjne, dostępne dla wszystkich klientów biznesowych – od mniejszych firm aż po największe korporacje. Dzięki NOA użytkownicy korzystają z jednej aplikacji, która integruje różne kanały komunikacji. Elementy Netia Office Anywhere™: np. pełna integracja z usługami telefonii stacjonarnej, zarządzanie statusem obecności, współdzielony kalendarz, wspólna książka adresowa czy synchronizacja z różnymi urządzeniami mobilnymi, pozwalają na znaczną oszczędność czasu.
Netia, jako jedyny dostawca w Polsce, oferuje rozwiązania Lync 2013 w pełni zintegrowane z usługami telefonii IP. W praktyce oznacza to, że wystarczy kliknąć na odpowiedni kontakt w dowolnej aplikacji, a aparat telefoniczny sam wybierze odpowiedni numer i nawiąże połączenie.
Więcej materiałów informacyjnych oraz cennik znajduje się na stronie: http://biznes.netia.pl/noa.html
Film prezentujący praktyczne wykorzystanie Netia Office Anywhere: http://www.youtube.com/watch?v=XURmnaVUkp8
***
O Netii
Netia S.A. jest jednym z największych, a jednocześnie najszybciej rozwijających się operatorów telekomunikacyjnych w Polsce. Dostarcza kompleksowe, zintegrowane i przyjazne uży2tkownikowi rozwiązania on-line.