Oferta zachęca do tego, by łączyć usługi, ponieważ dzięki temu oszczędza się nawet 15 złotych miesięcznie przy korzystaniu z Neostrady i komórki. Serce i Rozum nie widzą w niej żadnego haczyka. Zysk przychodzi sam, wystarczy otworzyć mu drzwi. Taka przynęta musi złapać.
„Serce i Rozum kończą trzy lata bardzo owocnej pracy dla Orange i TP. Rozpoczynająca się seria jest dowodem na to, że format się sprawdza, przynosząc wymierne efekty Klientowi.” – powiedział Paweł Merecz, Chief Creative Officer z agencji Publicis.
Wymyślony przez Publicis spot wyemitują wybrane kanały należące do TVP, TVN, Polsat, AtMedia i Discovery. W przypadku Internetu kreacje zobaczymy w serwisach YouTube i Facebook.
Kreację telewizyjną można obejrzeć pod adresem:
• http://www.youtube.com/watch?v=35NnVr0E8Bg
Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Paweł Merecz (Chief Creative Officer), Joanna Jezierska (Copywriter), Damian Cendrowicz (Art Director), Monika Zaręba (Account Director), Malwina Stopińska (Account Evecutive). Stronę klienta reprezentowali: Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C) i Tomasz Owsianko (Starszy Specjalista ds. Komunikacji Marketignowej). Reżyserię spotu powierzono Kubie Michalczukowi. Produkcją zajął się dom produkcyjny Film Produkcja, a postprodukcją Xantus. Za zakup mediów odpowiedzialny był MEC.
Agencja Publicis współpracuje z Orange Polska od 3 lat. Jako twórca kultowego formatu Serce i Rozum stworzyła setki reklam drukowanych, ok. 35 spotów telewizyjnych
i 50 radiowych. Za kreatywność formatu Publicis zdobył 7 nagród KTR, a za skuteczność został nagrodzony w 2011 roku w konkursie Effie zdobywając Grand Prix.
Więcej informacji udziela:
Monika Zaręba
Account Director
Publicis Poland
Tel.: +48 (22) 319 36 14
e-mail: monika.zareba@publicis.pl
***
Publicis Sp. z o.o. to jedna z największych i najbardziej utytułowanych agencji reklamowych w Polsce. W ostatnim czasie zdobyła trzy statuetki w konkursie Effie 2012. Rok wcześniej zdobyła Grand Prix Effie 2011 i Brąz na największym międzynarodowym festiwalu kreatywnym Cannes Lions a Media i Marketing Polska uznał ją za Agencją Dobrego Formatu roku 2011. Publicis należy do największej w Europie i trzeciej na świecie grupy komunikacji marketingowej Publicis Groupe zatrudniającej 58 000 osób w 108 krajach. Agencja Publicis obsługuje w Polsce m.in. takich klientów, jak: L’Oréal Polska, Telekomunikacja Polska S.A./Orange, Procter & Gamble, Sanofi, Nestle, BNP Paribas oraz Renault.