O tym, co i komu obniża telewizja oraz z której komórki musi korzystać Serce przekonają się telewidzowie kanałów należących m.in. do stacji: TVP, TVN, Polsat. Dłuższą, trzydziestosekundową wersję spotu, obejrzą użytkownicy serwisów YouTube i Facebook oraz osoby, które w najbliższym czasie wybiorą się do kina.
Po stronie agencji Publicis przy kampanii pracowali: Paweł Merecz (Chief Creative Officer), Anna Nowicka (Art Director), Adam Niezgoda (Copywriter), Monika Zaręba (Account Director), Anna Kubeł (Account Manager), Malwina Stopińska (Account Executive). Stronę klienta reprezentowali: Szymon Biela (Kierownik Wydziału Komunikacji B2C) i Anna Kopytko-Świtkiewicz (Główny Specjalista ds. Komunikacji Marketignowej). Reżyserię spotu powierzono Sebastianowi Pańczykowi. Produkcją zajął się dom produkcyjny Film Produkcja a postprodukcją Platige Image. Za zakup mediów odpowiedzialny jest MEC.
Agencja Publicis współpracuje z Orange Polska od 3 lat. Jako twórca kultowego formatu Serce i Rozum stworzyła setki reklam drukowanych, ponad 50 spotów telewizyjnych i ponad 60 radiowych. Za kreatywność formatu Publicis zdobył 7 nagród KTR, a skuteczność uhonorowano koroną Effie: Grand Prix 2011 i Złotem w kategorii „Long Term Excellence” w 2013 r.
Więcej informacji udziela:
Monika Zaręba
Account Director
Publicis Poland
Tel.: +48 (22) 319 36 14
e-mail: monika.zareba@publicis.pl