Netia została laureatem Godła Jakości Obsługi i znalazła się w elitarnym gronie Najprzyjaźniejszych Firm w Polsce, które otrzymały najwyższą ocenę jakości obsługi.
Program Jakość Obsługi trwa od 3 lat. Jego unikalność i popularność wynika z faktu, iż kapitułę tworzą sami konsumenci; w skład kapituły, która corocznie decyduje o przyznaniu Godła Jakości Obsługi może wejść każdy konsument w Polsce.
W tegorocznej edycji programu głosowała społeczność 200 tys. konsumentów. Tylko oni decydowali, które firmy są najbardziej przyjazne klientom, prezentują najwyższe standardy jakości obsługi, zarówno w swoich branżach, jak i na tle ogólnopolskiego wskaźnika jakości.
„To wyróżnienie jest dla Netii, ale także mnie osobiście niezwykle cenne, ponieważ są to głosy naszych klientów” – powiedziała Renata Filipek-Baryłowska, Dyrektor Obsługi Klienta. „Godło Jakości Obsługi jest jednocześnie ogromnym zobowiązaniem – będziemy robić wszystko, aby zasłużyć na zaufanie naszych klientów także w kolejnych latach”.
Netia jest jedynym reprezentantem branży telekomunikacji stacjonarnej w tegorocznym rankingu.
***
Netia SA jest wiodącym alternatywnym operatorem telekomunikacyjnym, świadczącym m.in. usługi głosowe oraz szerokopasmowego Internetu klientom indywidualnym i biznesowym. Działa na bazie własnej infrastruktury oraz sieci TP.