Już w najbliższy weekend, w dniach 15 - 16 października, każdy kto zarejestruje się na stronie www.belvederevodka.com.pl będzie mógł zobaczyć jak powstaje jeden z najbardziej luksusowych trunków na świecie.
Dni otwarte Belvedere organizowane są w ramach światowej inicjatywy Les Journées Particulières, w której biorą udział marki Christian Dior, Louis Vuitton, Givenchy, Dom Pérignon, Moët & Chandon, Krug.
Zwiedzający fabrykę w Żyrardowie poznają najwyższej jakości składniki używane do produkcji wódek czystych i smakowych oraz najdokładniejszy system kontroli, decydujący o wyjątkowych walorach wódki Belvedere. Program obejmuje także:
- Prezentację Polmosu Żyrardów oraz historię produkcji wódki
- Zwiedzanie Zakładu Polmos Żyrardów
- Poznawanie procesu rektyfikacji wódki Belvedere oraz procesu uzdatniania wody.
- Poznanie asortymentu wódki Belvedere.
- Przegląd programów socjalnych, społecznych oraz powiązanych z ochroną środowiska prowadzonych przez zakład.
Fabryka produkująca Belvedere otwiera swoje podwoje w sobotę i niedzielę, w godzinach 10:00 - 16.30 (bloki półtoragodzinne).
Belvedere Vodka to jedyna polska marka w portfolio Louis Vuitton Moët Hennessy, światowego lidera w dziedzinie dóbr luksusowych. LVMH zrzesza 60 prestiżowych marek, oferujących ubrania, wyroby skórzane, alkoholowe, perfumy, kosmetyki, zegarki i biżuterię.
„Podczas Les Journées Particulières 30 producentów z grupy Louis Vuitton Moët Hennessy otworzy swoje fabryki i manufaktury, by pokazać jak powstają jedne z najbardziej pożądanych dóbr luksusowych. Belvedere to jedna z niewielu marek, która bierze udział w programie poza Francją.”, mówi Adrianna Wisińska, Brand Manager Belvedere.
Belvedere jest produkowana wyłącznie w fabryce Polmos Żyrardów, skąd jest dystrybuowana na cały świat. Belvedere jest jednoskładnikową wódką destylowaną z wyselekcjonowanej odmiany żyta Dańkowskiego Złotego, uprawianej na mazowieckich równinach Polski. Ten rodzaj zboża został wybrany przez wzgląd na wysoką zawartość skrobi oraz swój delikatny, ale wyrazisty smak.
Nazwa znanej na całym świecie wódki z Polski pochodzi od Belwederu, polskiego pałacu prezydenckiego, którego ilustracja widnieje na butelkach. Mimo, że Belvedere jest ambasadorem tradycyjnych polskich dóbr luksusowych, marka hołduje również kreatywności i doskonałości współpracując z liderami światowej kultury współczesnej. Jej najbardziej znani partnerzy to m.in. Lady Gaga, Beyonce, Usher, Duran Duran, Debbie Harry i Grace Jones.