W lutym po raz kolejny rusza kampania telewizyjna promująca SOSER – uniwersalną bazę do sosów i dań. Równolegle na fan page’u oraz stronie internetowej www.winiary.pl jest prowadzona kampania internetowa, w czasie której konsumenci mogą wygrać atrakcyjne nagrody. Działania mają na celu wzmocnienie świadomości produktu oraz zapoznanie konsumentów z mocą jego kulinarnych możliwości.
Tegoroczna kampania telewizyjna to kontynuacja wcześniejszych działań reklamowych. W ramach aktywności w mediach o zasięgu ogólnopolskim zostaną wykorzystane dwa spoty: 30 oraz 15-sekundowy.
SOSER jest uniwersalną bazą, która nie tylko nadaje smak domowym sosom oraz poprawia ich konsystencję, ale także może być używany jako marynata, a nawet przyprawa. Jedynym ograniczeniem dla nowych zastosowań produktu SOSER jest nasza indywidualna, kulinarna wyobraźnia. W dedykowanej zakładce na stronie www.winiary.pl, można znaleźć wiele inspiracji na różnorodne jego wykorzystanie. Produkt nie zawiera dodatku glutaminianu sodu i konserwantów.
Spot reklamowy przedstawia rozmowę matki z córką w czasie przygotowywania obiadu. Gdy dziewczyna zwierza się, że chciałaby się wybrać z kolegą do kina, w kuchni pojawia się ojciec i widzi, iż przeszkodził w kobiecej rozmowie. Córka, chcąc zmienić temat, pyta o SOSER. Mama tłumaczy jej, w czym tkwi tajemnica pysznego dania - po dodaniu produktu SOSER, sos robi się gesty, aksamitny i niezwykle aromatyczny. Finalnie młoda dziewczyna otrzymuje zgodę mamy na wyjście z kolegą do kina.
Aktywności w internecie obejmują quiz prowadzony na fan page’u marki WINIARY. Osoby, które najszybciej udzielą poprawnej odpowiedzi na pytania dotyczące produktów, otrzymają jeden z 2500 zestawów produktów marki WINIARY (do odebrania w sieci Kolporter). Akcja potrwa pięć dni, a codziennie na zwycięzców czeka 500 zestawów. Dodatkowo w lutym na stronie www.winiary.pl wystartował konkurs, w którym do wygrania jest 50 zestawów produktów marki WINIARY wraz z akcesoriami kulinarnymi. Na internautów czekają również inspirujące przepisy, które odkrywają moc możliwości produktu SOSER.
Za przygotowanie kampanii telewizyjnej odpowiada Legend Group. Spot został wyprodukowany przez: Film it (produkcja) oraz Platige Image (postprodukcja). Media do kampanii zaplanował i zakupił MEC. Kampanię w internecie prowadzi ADV.pl.
***
WINIARY to marka, która od 70 lat jest gwarancją sukcesu w kuchni. Jej produkty inspirują nowoczesne panie domu do przygotowywania najsmaczniejszych potraw dla całej rodziny. Zupy, buliony, sosy, Pomysły na…, dania instant, majonezy, przyprawy, galaretki, kisiele, czy budynie – w sumie ponad 200 różnych wyrobów kulinarnych WINIARY, które pozwalają w szybki i prosty sposób przyrządzić domowy posiłek. Na stronie www.winiary.pl nowoczesne panie domu znajdą przepisy oraz inspiracje kulinarne na każdy dzień.