Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2010-11-10

A A A POLEĆ DRUKUJ

Kampania reklamowa Samsung Galaxy Tab

150x110

Wraz z polską premierą Galaxy Tab rusza kampania marketingowa, promująca wprowadzenie na rynek pierwszego tabletu w portfolio Samsung. Tym działaniem firma umacnia swoją pozycję w segmencie zaawansowanych urządzeń mobilnych.


Kampania ATL dla Galaxy Tab obejmuje: prasę, telewizję, internet oraz reklamę outdoorową. Pierwsze spoty promujące najnowsze urządzenie Samsunga pojawią się na ekranach telewizorów już 12.11.2010 roku. Adaptacją spotu zajmie się KDR Studio. We współpracy z firmą Samsung swoje kampanie rozpoczęli też najwięksi polscy operatorzy sieci komórkowych. Galaxy Tab pojawi się w materiałach promocyjnych sieci ERA, Play, Orange i PLUS. O reklamę tabletu w prasie i działania outdoorowe zadba agencja GonnaBe, natomiast o kreację wizerunku w internecie i mediach elektronicznych zatroszczy się Biuro Podróży Reklamy. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom. Samsung Galaxy Tab jest dostępny od listopada w sklepach w sugerowanej przez producenta cenie detalicznej 2999 zł.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS