Według badań Bakalland[1], aż 85 proc. Polaków zwraca uwagę na jakość produktów spożywczych. To najważniejszy czynnik wpływający na decyzje zakupowe konsumentów w naszym kraju. W dalszej kolejności zwracamy uwagę na smak produktu, jego cenę oraz wcześniejsze doświadczenia związane z produktem.
Świadomość konsumencka rośnie
Unikamy chemii w żywności
Jakość poparta doświadczeniem
Zdajemy sobie sprawę z tego, że Polacy coraz większą uwagę przykładają do tego, co wchodzi w skład ich codziennej diety. Sprawdzamy tabele odżywcze w poszukiwaniu wysokojakościowych składników, które wzbogacą jadłospis. Jako Bakalland, dajemy konsumentom szeroki wachlarz produktów, po które mogą sięgać o dowolnej porze dnia i w zależności od okoliczności. Jednocześnie mając na uwadze fakt, że jesteśmy liderem na rynku bakalii i batonów zbożowych, dbamy o to, aby nasze propozycje przekąskowe składały się z najwyższej jakości, wyselekcjonowanych bakalii, ponieważ takie kryją w sobie najwięcej wartości
– mówi Agnieszka Pragacz, Brand Manager Bakalland.
Słodkie oblicze przekąsek
Smacznie i zdrowo
[1] Raport Bakalland „Trendy na rynku żywności”, wrzesień 2017, Zymetria.