Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-10-30

A A A POLEĆ DRUKUJ

Fjord Nansen inwestuje w sektor B2B

150x110

Fjord Nansen, jedna z wiodących marek turystyczno-outdoorowych, zdecydowała się na wdrożenie dedykowanej platformy B2B. Rozwiązanie wspomoże procesy biznesowe firmy, automatyzując i standaryzując obsługę zamówień hurtowych producenta.


 

Inwestycja w system związana była z powiększającą się liczbą partnerów biznesowych marki na szerokim obszarze geograficznym. Zaprojektowaniem, oprogramowaniem i wdrożeniem platformy zajęła się firma Positive Power Sp. z o.o.


 

Wprowadzony system służy automatyzacji procesu sprzedaży, obsługi posprzedażowej oraz obsługi reklamacji. Dzięki standaryzacji przebiegu zakupów oraz możliwości indywidualizowania promocji i rabatów dla poszczególnych klientów, system usprawnia procesy komunikacyjne z partnerami biznesowymi oraz zmniejsza koszty operacyjne prowadzonych transakcji.


 

Fjord Nansen to znana na rynku międzynarodowym marka turystyczno-outdoorowa. Producent od 14 lat dostarcza odzież turystyczną, sprzęt outdoorowy oraz związane z nimi akcesoria.


 

Positive Power zajmuje się wdrażaniem dedykowanych rozwiązań sprzedażowych i wizerunkowych w sieci - platform e-commerce, systemów b2b, aplikacji mobilnych i stron internetowych. Dotychczas z usług firmy skorzystali, m.in., Onet SA, 8a.pl, Intersport Polska SA, Libet SA, Mennica Polska SA, czy Uniwersytet Jagielloński.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS