Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-10-20

A A A POLEĆ DRUKUJ

Carrefour laureatem w konkursie Effie Awards 2011

Podczas uroczystej gali, która odbyła się 17 października w Teatrze Wielkim w Warszawie, firma Carrefour została wyróżniona w konkursie Effie Awards 2011. Carrefour nagrodzony za kampanię „Kasa wraca jak bumerang” był jedyną firmą, która została wyróżniona w konkursie w kategorii Retail.  

Carrefour otrzymał statuetkę brązową w kategorii Retail za kampanię „Kasa wraca jak bumerang”. Wyróżnienie to jest dowodem uznania ze strony specjalistów z branży marketingowo-reklamowej. Nagroda otrzymana przez Carrefour Polska była jedynym wyróżnieniem w kategorii Retail. 

Wyróżniona w konkursie kampania „Kasa wraca jak bumerang” złożona była z dwóch odsłon – pierwsza z nich miała charakter edukacyjny, natomiast w drugiej fazie przypominano klientom o możliwości zrealizowania e-bonów w sklepach Carrefour.

 „Bardzo cieszymy się z wyróżnienia w konkursie Effie Awards 2011. Statuetka, którą otrzymaliśmy jest dla nas dowodem uznania ze strony przedstawicieli branży reklamowo-marketingowej, którzy doceniają pracę naszych zespołów nad budowaniem wizerunku i marki Carrefour. Nagroda ta jest również potwierdzeniem niesłabnącej pozycji marki Carrefour” – mówi Robert Noceń, dyrektor ds. marketingu Carrefour Polska.

Do 12. edycji konkursu zgłoszone zostały 103 kampanie reklamowe. Nominowano 38 z nich w 13 kategoriach produktowych i czterech kategoriach specjalnych. Przewodniczącym 80-osobowego jury był Wojciech Sobieraj, prezes Alior Banku. W eksperckim jury znaleźli się pracownicy mediów, instytutów badawczych, niezależni konsultanci, marketerzy oraz pracownicy agencji reklamowych i domów mediowych.

Effie to jeden z najważniejszych na świecie konkursów branży komunikacji marketingowej. Konkurs nagradza sukcesy rynkowe marek osiągnięte dzięki wdrożonym kampaniom reklamowym. Po raz pierwszy został zorganizowany w 1968 r. w Nowym Jorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu, a obecnie realizowany jest w 40 krajach świata. W Polsce organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Patronat Honorowy nad konkursem objął Minister Gospodarki Waldemar Pawlak, natomiast Patronat Główny Prezydent PKPP Lewiatan Henryka Bochniarz.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS