Dwuletni kontrakt na obsługę wszystkich marek z portfolio Carlsberg to wynik przetargu, którego zwycięzcą została Ciszewski Public Relations. Do przetargu stanęło sześć agencji.
Klient docenił strategiczne podejście i kreatywne rozwiązania zaprezentowane przez Ciszewski Public Relations. Nie bez znaczenia był również know how z zakresu marketingu sportowego, szczególnie ważny w obliczu przygotowań do Euro 2012, którego Carlsberg jest jednym z oficjalnych sponsorów.
„Zdecydowaliśmy się na nawiązanie współpracy z agencją Ciszewski Public Relations, ponieważ przygotowana przez nią oferta była najbardziej kompleksowa i najlepiej adresowała przygotowany brief we wszystkich strategicznie ważnych dla nas obszarach” – stwierdza Wojciech Żabiński, Dyrektor Projektu Euro 2012 Carlsberg Polska.
Do zadań agencji należy przygotowanie i realizacja strategii komunikacji Carlsberg dotyczącej Euro 2012 oraz działania z zakresu Brand PR, CSR oraz komunikacji kryzysowej dla marek: Carlsberg, Kasztelan, Okocim, Piast, Bosman, Harnaś oraz Karmi.
„Nasze 8 letnie doświadczenie w pracy z branżą piwowarską w połączeniu z profesjonalnym doradztwem z zakresu marketingu sportowego przekonały managerów Carlsberg do wyboru Ciszewski PR. Liczę na to, że to początek strategicznej, długofalowej współpracy pomiędzy naszymi firmami”- dodaje Sebastian Hejnowski, Dyrektor Zarządzający Ciszewski PR.
Do obsługi marek z portfolio Carlsberg Polska dedykowano sześcioosobowy zespół specjalistów z zakresu PR konsumenckiego, kierowany przez Zofię Bugajną, dyrektora działu Consumer Goods & Lifestyle. Umowa została podpisana do końca 2012 roku.