Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-03-02

A A A POLEĆ DRUKUJ

Agencja Ciszewski Public Relations ponownie Agencją Roku

150x110

Agencja Ciszewski Public Relations ponownie Agencją Roku w konkursie „IMPACTOR”

Agencja Ciszewski Public Relations po raz drugi z rzędu została uhonorowana mianem Agencji Roku w prestiżowym konkursie „IMPACTOR”.

Podczas uroczystej gali finałowej, która odbyła się 1 marca, poznaliśmy wyniki XIII edycji konkursu „IMPACTOR” 2010. Dla agencji Ciszewski Public Relations jest to trzecia nagroda w tym konkursie, z czego druga w kategorii Agencja Roku.

Ubiegły rok dla agencji Ciszewski Public Relations czasem dynamicznego rozwoju i wyznaczania sobie nowych ścieżek. Agencja otwierała się na nowe rynki, poszerzała swoje portfolio, zwiększała kompetencje i podążała za nowymi trendami w komunikacji. Jednakże, największym wyzwaniem dla Agencji Ciszewski Public Relations było utrzymanie wysokiej pozycji na rynku.

W imieniu agencji, obydwie nagrody odebrał Prezes Jerzy Ciszewski. „To niesamowicie budujące, że już po raz drugi zostaliśmy docenieni w tak prestiżowym konkursie. Świadczy to o ogromnym wysiłku i zaangażowaniu wszystkich pracowników agencji, którzy ciężko pracują na wspólny sukces. Cieszę się, że nadal możemy nazywać siebie Agencją Roku.” - powiedział Jerzy Ciszewski.

Rok 2010 był dla Agencji czasem obfitym w nagrody. Za projekty zrealizowane w 2010 agencja otrzymała wiele nagród m.in. Złote Spinacze, Magellan Awards oraz Silver Drum.

Konkurs „IMPACTOR” odbywa  się, już od 12 lat i jest najstarszym konkursem w branży marketingowej w Polsce. Wyniki tegorocznej edycji dowiodły, że Ciszewski Public Relations cały czas wyznacza kierunki w branży PR.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS