Paczkomaty InPost realizują intensywną kampanię zasięgową nowego portalu NajlepszeRabaty.pl. Działania on-line zakładają aż 100 milionów odsłon na największych na portalach horyzontalnych, takich jak: Onet, WP, o2, Interia i Pudelek.
Startuje kampania nowej strony NajlepszeRabaty.pl. Serwis stworzony przez Paczkomaty InPost agreguje w jednym miejscu atrakcyjne oferty rabatowe dla użytkowników usługi. Działania promocyjne z wykorzystaniem kanałów on-line, naturalnego środowiska Paczkomatów, składają się na intensywną kampanię zasięgową z ponad 100 milionami odsłon! Akcja reklamowa będzie realizowana do czerwca na największych na portalach horyzontalnych, takich jak: Onet, WP, o2, Interia i Pudelek.
Nowa strona NajlepszeRabaty.pl powstała w odpowiedzi na ogromne zainteresowanie rabatami proponowanymi przez partnerów Paczkomatów InPost, które dotychczas były dostępne poprzez newsletter i aplikację Łowcy Rabatów na facebook’u. Stworzenie serwisu potwierdza pozycję Paczkomatów InPost jako innowatora branży, który inspiruje rozwój rynku e-commerce poprzez kreowanie dodatkowych okazji do poznania usługi i robienia zakupów. „Realizowana kampania on-line ma za zadanie budować zasięg strony, ale przede wszystkim będziemy promować element najbardziej interesujący użytkownikówczyli atrakcyjne oferty. Dotychczas, zainteresowanie proponowanymi zniżkami było tak duże, że ilość miejsca na facebook’u i w mailingach okazała się niewystarczająca. Zdecydowaliśmy się na stworzenie nowego kanału komunikacji, by móc swobodnie, w jednym miejscu prezentować atrakcyjne oferty dla użytkowników naszej usługi” – mówi Jacek Siekierczak, Brand Manager Paczkomaty InPost
W działaniach promocyjnych weźmie udział dwanaście wiodących sklepów internetowych. Każdy z partnerów zaprezentuje dwie oferty z kluczowych obszarów e-commerce jak: fashion, multimedia, elektronika, produkty dla dzieci, kosmetyki. Już w pierwszym dniu funkcjonowania serwisu strona prezentowała ponad czterdzieści atrakcyjnych ofert, a niedługo ich liczba przekroczy sto.
Za kreację kampanii i zakup mediów odpowiada Marketing Wizards. Stronę przygotowała agencja AtomClick.