SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Żywiec nagrodzony w brytyjskiej edycji Superbrands

Marka Żywiec, jako pierwsza polska marka, została wyróżniona w prestiżowej, brytyjskiej edycji Superbrands.

Żywiec otrzymał wyróżnienie w kategorii „Brands to watch” – marki godnej uwagi.

Marka Żywiec uzyskała tę nagrodę jako pierwszy polski produkt, plasując się wśród takich gigantów jak BBC, IBM, Nokia czy Chelsea Football Club. Nagrody w kategorii „Brands to watch” przyznawane są produktom, które dzięki swojej wyjątkowej strategii marketingowej
w krótkim czasie uzyskały znaczący udział w brytyjskim rynku i posiadają olbrzymi potencjał, który może doprowadzić je, w niedalekiej przyszłości, do uzyskania miana Superbrands w Wielkiej Brytanii .

Organizacja Superbrands powstała w połowie lat 90. i działa obecnie w ponad 50 krajach na świecie. Jej celem jest promowanie idei brandingu, poprzez pokazywanie szczegółowych studiów przypadku tych marek, które osiągnęły sukces. Organizacja nie prezentuje rankingów marek, ale koncentruje się na dostarczaniu studiów przypadków wyjątkowych marek, które są wyselekcjonowane przez niezależnych ekspertów z różnych środowisk.

Marka Żywiec w 2005 r. została nagrodzona w edycji Superbrands Polska, której celem było wyróżnienie najsilniejszych marek na polskim rynku. Zwycięstwo w brytyjskiej edycji potwierdza pozycję piwa Żywiec jako niekwestionowanego lidera polskiego eksportu. Piwo  z browaru w Żywcu wysyłane jest, m. in., do USA, Kanady, Wielkiej Brytanii, Niemiec, Rosji, Holandii, Belgii, Francji, Austrii, Danii, Hiszpanii, Islandii, Australii, Węgier, Chorwacji, Rumunii, Czech, Korei, Bułgarii, Izraela i na Wyspy Bahama.

„Marka Żywiec była wielokrotnie nagradzana i doceniana na polskim rynku, jest też obecna w świadomości Polaków od 150 lat. Wyróżnienie jej na rynku brytyjskim, zwłaszcza w tak prestiżowym projekcie jakim jest Superbrands, jest dla nas potwierdzeniem jakości piwa Żywiec.” – mówi Remigiusz Rawa, Marketing Manager Marki Żywiec.

Na przestrzeni lat marka Żywiec zdobyła wiele międzynarodowych nagród: Genewa 1963, Paryż 1978 – za wysoką jakość i niepowtarzalny smak; Globe Awards Palm Beach 2003 przyznane przez MAAW Żywieckiemu Muzeum Humoru za najlepszą na świecie akcję sponsoringową w kategorii Best Marketing Event Campaign a w 2005 - Idea Awards za najlepszą reklamę prasową.

Dołącz do dyskusji: Żywiec nagrodzony w brytyjskiej edycji Superbrands

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl