Zmiany w TV Biznes
Od wczoraj kanał TV Biznes zyskał zupełnie oprawę graficzną, lekkoodświeżone zostało także logo stacji. Nowa szata łączy w sobiekolory niebieski, żółty i czerwony. Poza zmianami wizualnymizmodyfikowano także konstrukcję programów informacyjnych. Niebawemstacja rozpocznie również działania promocyjne.
TV Biznes już od września włączyła do swojej oferty więcejinformacji pozaekonomicznych. Teraz te zmiany znalazły kolejneodzwierciedlenie w ramówce. Od poniedziałku nadawany co półgodzinyserwis informacyjny "Biznes dzisiaj" ukazuje się po nazwą"dzisiaj". Program składa się teraz z czterech części. - Najpierwsą informacje społeczno - polityczne, potem biznesowe, następniepogoda i sport - mówi nam Piotr Barełkowski, wiceprezes TVBiznes.
Serwis "Dzisiaj" nadawany jest ze studia TV Biznes naMiędzynarodowych Targach Poznańskich, ale coraz więcej programówstacja przygotowuje już w Warszawie w biurowcu Polsatu. W tym celuwykorzystywane jest studio A, z którego emitowane są debatyprzedwyborcze (wcześniej właśnie z niego nadawano program TomaszaLisa "Co z tą Polską?"), studio B, z którego emitowane są "BiznesWydarzenia" i program Doroty Gawryluk "Sam na sam" oraz studio C,wirtualne, w którym przygotowywany jest m.in. magazynmiędzynarodowy.
TV Biznes, która w wrześniu br. miała 0,03 proc. udziału w rynkutelewizyjnym (dane AGB Nielsen Media Research), zamierza takżerozpocząć działania promocyjne - Zostały one odsunięte ze względuna wybory, ale po nich planujemy ofensywę promocyjną - mówi namBarełkowski. W związku z wyborami stacja przygotowała własne debatytematyczne, a wspólnie z TVP, TVN24 i Polskim Radiem zorganizowałatrzy duże debaty liderów partii politycznych. Poniesione na tokoszty rekompensują jednak rosnące zyski z reklam. - Dzięki spotomwyborczym po raz pierwszy w tym tygodniu pasma reklamowe zapełnionesą w 100 proc. - tłumaczy wiceprezes kanału.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w TV Biznes