Zmiany w Software AG
Paweł Matulewicz został dyrektorem ds. sprzedaży i marketingu
Paweł Matulewicz objął w Software AG Polska Sp. z o. o. stanowisko dyrektora ds. sprzedaży i marketingu. Wraz z zespołem handlowym odpowiedzialny jest za realizację strategii sprzedażowej Software AG i działania marketingowe.
Paweł Matulewicz w Software AG Polska Sp. z o. o. pracuje od 4 lat. Dotychczas był odpowiedzialny za sprzedaż i konsulting projektów realizowanych dla firm z sektora finansowego oraz instytucji administracji publicznej. Aktywnie uczestniczył w pracach nad rozwojem wykorzystania technologii XML w administracji publicznej.
Po objęciu funkcji dyrektora sprzedaży i marketingu wraz z zespołem handlowców koncentruje się na sprzedaży projektów software'owych, zgodnych ze strategią Software AG - XML Business Integration (Integracja aplikacji w oparciu o technologię XML) oraz Enetrprise Transaction Systems (modernizacja systemów mainframe'owych). Jest odpowiedzialny także za relacje z klientami oraz kanał partnerski firmy.
Paweł Matulewicz ma 30 lat. Do Software AG przeszedł z firmy QAD Polska, gdzie pracował w dziale handlowym. Jest absolwentem Wydziału Inżynierii Produkcji Politechniki Warszawskiej. Ma również ukończone podyplomowe studia z zakresu zarządzania projektami informatycznymi na Politechnice Warszawskiej.
Aktywnie spędza wolny czas jeżdżąc na rowerze, grając w golfa i tenisa. Interesuje się historią.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w Software AG