SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmiany marketingowe w spółce LPP SA

Krzysztof Śliwiński, dyr. marketingu marki Reserved, odchodzi z LPP SA

Zastąpi go na tym stanowisku Mariusz Kozak-Zagozda, dyr. marketingu marki Cropp.

- Po ponad pięcioletnim okresie pracy w LPP SA przyszedł czas na poszukiwanie nowych wyzwań zawodowych. W czasie mojej pracy w LPP SA stworzyłem dział marketingu, który pod moim kierownictwem wprowadził na rynek Polski i Europy markę RESERVED, która jest dziś liderem w swojej branży.
Rozstaję się z LPP SA w atmosferze przyjaźni. Wierzę, że dział marketingu pod nowym kierownictwem Mariusza Kozaka Zagozdy będzie dalej rozwijał markę RESERVED stale umacniając jej pozycję i wartość w umysłach Klientów na całym świecie - powiedział nam Krzysztof Śliwiński.
 
A jakie plany na przyszłość?

- Rozpoczynam rozmowy z organizacjami, które chciałby zbudować silną markę i zapraszam jednocześnie do takich rozmów - dodał.

Dołącz do dyskusji: Zmiany marketingowe w spółce LPP SA

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl