SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zmiana pozycjonowania TEQUILI

TEQUILAPolska zamiast TEQUILABTL GROUP

Agencja marketing services TEQUILABTL GROUP należąca do TBWACOMMUNICATION GROUP zmieniła nazwę na TEQUILAPolska. Rebranding jest wynikiem przyjętej nowej strategii firmy.

"Zmiana nazwy agencji jest konsekwencją przyjętej na początku roku i realizowanej strategii pozycjonowania agencji - "Brand Energizing Break-Through Solutions". Określa ona, że proponujemy naszym Klientom działania, które rozwijają brandy na poziomie parametrów decydujących o ich sile rynkowej: sprzedaż, zysk, penetracja etc. Naszym celem jest zatem wpływanie na kondycję marek i budowanie zyskownej relacji miedzy marką i jej użytkownikiem, poprzez odpowiedni dobór działań z zakresu wielokanałowego marketingu bezpośredniego i promocji sprzedaży. Drugi człon dotychczasowej nazwy agencji przestał być pomocny, a wręcz blokował realizację tak określonej strategii" - powiedział Michał Lehmann Dyrektor Generalny TEQUILAPolska.

"Termin BTL jest synonimem prostych rozwiązań na poziomie druku lub dostawy materiałów POS, natomiast w realizowanych przez agencję marketing services projektach to zaledwie jeden z etapów. Oferta usług świadczonych przez naszą agencję, podobnie jak cały rynek marketing services ciągle się rozwija, toteż konieczna stała się rezygnacja z nazwy, która nie odzwierciedlała już rzeczywistego profilu firmy" - powiedział Christian Lainer CEO TBWACOMMUNICATION GROUP.

"Brand Energizing Break-Through Solutions" zakłada optymalne wykorzystanie potencjału marek, stymulowanie ich wzrostów w zależności od celów, jakie przed markami zostały postawione. Aby wprowadzić w życie tę ideę opracowano na nowo system wartości agencji, który określa cechy, atrybuty oraz postawy i działanie, które agencja musi realizować. Nowy system wartości został stworzony w oparciu o DISRUPTION DAY - całodzienne warsztaty, w których uczestniczyli wszyscy pracownicy agencji. Kolejnym krokiem do wprowadzenia w życie nowej idei była znaczna rozbudowa Działu Strategii, stopniowe powiększanie Działu Kreacji oraz powstanie w styczniu tego roku Działu Traffic, którego celem jest usprawnienie organizacji pracy agencji. W planowaniu i realizacji kampanii agencja bazuje na opracowanej przez sieć TBWA metodologii Disruption oraz Connections Planning, która pozwala na definiowanie najbardziej efektywnych i atrakcyjnych dla danej grupy docelowej kanałów komunikacji.

Agencja posługuje się również stworzonym przez siebie zestawem narzędzi: PromoScope - bada przyrost liczby klientów i wzrost sprzedaży produktu pod wpływem zastosowanych mechanizmów promocyjnych, pozwala również ocenić zmianę wizerunku marki, Affinity Track - identyfikuje segmenty klientów wg kryteriów psychograficznych, Promotion InSight - służy do analizy skuteczności bodźców promocyjnych, Promotion Impact Model - analizuje efekty akcji marketingowych w rozbiciu na różne grupy docelowe.

Dołącz do dyskusji: Zmiana pozycjonowania TEQUILI

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl