Zintegrowane Podejście do Public Relations
London School of Public Relations (LSPR) to cykl 15 szkoleń organizowanych przez Związek Firm Public Relations (ZFPR), opartych na programie prestiżowej londyńskiej szkoły PR.
Zajęcia, prowadzone przez kadrę zarządzającą największych agencji PR w Polsce, mają charakter warsztatowy. Główny nacisk kładzie się na wiedzę praktyczną oraz analizę studiów przypadku dostosowanych do polskich realiów. Program zajęć obejmuje m.in.: strategię i planowanie, współpracę z mediami, relacje z klientami, organizowanie imprez, finansowanie i budżetowanie, zarządzanie sytuacją kryzysową, Internet i nowoczesne technologie, etykę zawodową.
Do grona wykładowców należą:
Bogdan Biniszewski – prezes agencji Compress, wiceprezes zarządu ZFPR
Barbara Czerniawska – account director ITBC Communication, członek Rady ZFPR
Agnieszka Dziedzic – prezes agencji Feedback Hill&Knowlton
Adam Łaszyn – prezes Alert Media Communication, wiceprezes zarządu ZFPR
Mariusz Pleban – partner zarządzający Multi Communications
Agata Samcik – account manager agencji Compress
Ryszard Solski – dyrektor generalny agencji Sigma International, wiceprzewodniczący Rady ZFPR
dr Andrzej Stolarczyk – prezes agencji RPR Group, wiceprezes zarządu ZFPR
Ewa Szejner - zastępca dyrektora generalnego Mmd Polska.
Rafał Szymczak – dyrektor i partner zarządzający agencji Profile
Paweł Trochimiuk – prezes Partner of Promotion, prezes zarządu ZFPR
Anita Zdrojewska – prezes agencji Publink
Zajęcia odbywają się w godzinach popołudniowych w wybrany dzień tygodnia przez trzy miesiące. Kurs kończy się egzaminem pisemnym (w języku polskim) koordynowanym przez Komisję Doradczą w Londynie. Absolwenci otrzymują dyplom, wydany przez London School of Public Relations, który jest znaczącym atutem w zdobyciu pracy w charakterze specjalisty PR.
Najbliższe szkolenie rozpocznie się 9 listopada (grupa czwartkowa). Zakończenie edycji Jesień 2006 nastąpi na przełomie stycznia i lutego. Następne szkolenia ruszą w marcu.
Szkolenie "Zintegrowane Podejście do Public Relations" zostało zatwierdzone przez Krajowy Związek Dziennikarzy Wielkiej Brytanii (NUJ - National Union of Journalists) oraz Stowarzyszenie Konsultantów Public Relations (PRCA - Public Relations Consultants Association). Jest prowadzony w następujących krajach: Czechach, Litwie, Łotwie, Słowenii, Bośni i Hercegowinie, Chorwacji, Serbii, Macedonii, Turcji, Tajlandii, Rosji i Stanach Zjednoczonych.
Szczegółowe informacje na temat LSPR można znaleźć na stronie www.zfpr.pl lub uzyskać w Biurze Związku Firm Public Relations.
Dołącz do dyskusji: Zintegrowane Podejście do Public Relations