„Zerwij z kilogramami i odkryj siebie na nowo” w kampanii Aqua Slim (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa suplementy diety Aqua Slim produkowanego przez firmę Valeant. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Zerwij z kilogramami i odkryj siebie na nowo”, przygotowały firmy Bed&Breakfast i Rockandreel Production.
Główną bohaterką kampanii preparatu odchudzającego Aqua Slim jest kobieta niekontrolująca swojego apetytu, skrępowana z tego powodu linami. Taki przekaz podkreśla, że nadwaga i odchudzanie wiążą się z psychiką, i zachęca kobiety do większej akceptacji siebie.
Bohaterka kampanii dzięki pomocy Aqua Slim wyzwala się z więzów i wraca do siebie. W reklamach, które trafią do emisji w najbliższym czasie, prezentowane będą dwa kolejne preparaty odchudzające produkowane przez Valeant: Slim Caffee i Apetite Control.
Kampania marki Aqua Slim jest prowadzona w telewizji, prasie, radiu, na outdoorze (billboardy) oraz w punktach sprzedaży (nośniki POS). Strategię i kreację reklam przygotowała agencja Bed&Breakfast, spot wyreżyserowała Suzan Giżyńska (właścicielka Bed&Breakfast), a jego produkcją zajęła się firma Rockandreel Production/Piotr Matecki.
Dołącz do dyskusji: „Zerwij z kilogramami i odkryj siebie na nowo” w kampanii Aqua Slim (wideo)