ZenithOptimedia z budżetem mediowym firmy Kayak
Dom mediowy ZenithOptimedia wygrał przetarg na obsługę w Europie budżetu mediowego firmy Kayak. Współpraca obejmuje też polski rynek.
Od początku marca ZenithOptimedia będzie odpowiadać za planowanie i zakup mediów na potrzeby działań reklamowych firmy Kayak na wszystkich rynkach europejskich, na których ona działa, m.in. w Wielkiej Brytanii, Francji, Włoszech, Hiszpanii i Polsce.
ZenithOptimedia zdobył to zlecenie w przetargu, w którym brały jeszcze udział 4 domy mediowe. Informacje, jakie to domy i na jak długo Kayak podpisał umowę z ZenithOptimedia, nie zostały ujawnione.
Kayak oferuje serwis i aplikacje mobilne umożliwiające łatwe porównywanie ofert turystycznych. Firma powstała w USA, a w Polsce działa od jesieni ub.r.
Nowi klienci
Dołącz do dyskusji: ZenithOptimedia z budżetem mediowym firmy Kayak