Duży wzrost oglądalności „Zakochanych po uszy” w TVN7
Nową telenowelę „Zakochani po uszy” w TVN oglądało średnio 1,28 mln osób. W pierwszych czterech tygodniach w TVN7 serial gromadził 283 tys. widzów. Po zakończeniu emisji cyklu w TVN jego widownia w Siódemce wzrosła do 649 tys. oglądających.
„Zakochani po uszy” to autorski projekt Telewizji TVN, który powstaje z myślą o emisji w TVN7, ale przez pierwsze cztery tygodnie można było ją oglądać w TVN.
Telenowela „Zakochani po uszy” nadawana była na antenie TVN w dni powszednie o godz. 18.30, w okresie od 21 stycznia do 15 lutego 2019 roku. Średnia oglądalność produkcji wyniosła 1,28 mln widzów. Przełożyło się to na 9,30 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,16 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,97 proc. w grupie 16-24 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Największą popularnością cieszył się odcinek z 7 lutego. Przyciągnął on uwagę 1,42 mln osób.
W tym samym okresie tego samego dnia o 19.30 serial pokazywał również TVN7, którego średnia widownia wyniosła 283 tys. widzów. Przełożyło się to na 1,86 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 2,53 proc. w grupie 16-49 oraz 3,25 proc. w grupie 16-24.
Od 18 lutego „Zakochani po uszy” nadawani są już tylko w TVN7. Pasmo emisji telenoweli zostało bez zmian, ale jest ona pokazywana od poniedziałku do czwartku. W pierwszym tygodniu emisji cyklu w Siódemce jego średnia widownia wyniosła 649 tys. widzów, co dało stacji odpowiednio: 4,34 proc., 6,43 proc. oraz 11,10 proc. udziału (w tej grupie wiekowej Siódemka w paśmie nadawania serialu jest liderem całego rynku).
Oznacza to, że produkcja w TVN7 zyskała 366 tys. oglądających.
Telenowela zdecydowanie podnosi również średnie długookresowe udziały TVN7. Na przykład w 2018 roku SHR% w 4+ wyniósł 3,24 proc., a w 16-49 było to 3,38 proc.
Z analizy danych telemetrycznych wynika, ze widownia cyklu charakteryzuje się względnie młodą widownią. Na przykład udział widzów w wieku od 16 do 34 lat w całkowitej widowni premierowych odcinków cyklu w TVN7 w okresie od 18 do 21 lutego wyniósł 28,76 proc.
Fabuła „Zakochanych po uszy” skupia się na wakacyjnej miłości Asi (w tej roli Katarzyna Grabowska) i Piotra (Michał Meyer), która zostaje nieoczekiwanie przerwana. Oboje spotykają się przypadkiem po latach, ale mają już bagaż doświadczeń, który przeszkadza w rozkwitaniu młodzieńczej miłości: Asia przechodzi przez bolesne rozstanie, a Piotr spotyka się z Sylwią (Kamila Kamińska).
Widzowie w serialu również zobaczyć mogą takich aktorów, jak: Filip Gurłacz, Maja Hirsch, Marta Bizoń, Karol Jankiewicz, Mia Goti, Zuzanna Lit, Marianna Linde, Bartosz Kotschedoff, Dariusz Wieteska, Ewa Kaim, Justyna Schneider, Maciej Jagodziński, Krzysztof Piątkowski, Justyna Ducka i Aldona Janowska.
Autorami scenariusza są Ilona Łesyk-Moczulska i Michał Zasowski, a odcinki reżyseruje Regina Zawadzka. Za produkcję odpowiada wspomniana już wyżej Krystyna Lasoń, a rolę producenta wykonawczego pełni Barbara Golańska.
Dołącz do dyskusji: Duży wzrost oglądalności „Zakochanych po uszy” w TVN7