XX Edycja Zewnętrznej Galerii AMS
1 lipca ruszyła kampania projektu firmy AMS "Sztuka w mieście.
Zewnętrzna Galeria AMS to projekt non-profit, zainicjowany w 1998 roku przez firmę AMS S.A. Jego celem jest wspieranie wszelkich form działań artystycznych rozgrywających się w przestrzeni publicznej, a poza tradycyjnymi galeriami. Projekt opiera się na wykorzystaniu typowo reklamowych mediów (billboard, citylight itd.), do celów artystycznych i pro-społecznych.
Oprócz odbywających się co dwa, trzy miesiące ogólnopolskich pokazów artystycznych plakatów na billboardach, Galeria tworzy sieć lokalnych galerii jednobillboardowych, inicjuje uliczne festiwale malowania, organizuje pokazy dyplomów szkół artystycznych na nośnikach reklamowych, tworzy kolekcję sztuki i wspomaga finansowo i organizacyjnie twórców i instytucje artystyczne.
Inne
Dołącz do dyskusji: XX Edycja Zewnętrznej Galerii AMS