“X Factor 4” wiosną w TVN. Niebawem precastingi
Wiosną 2014 roku na antenie TVN pojawi się czwarta edycja talent-show “X Factor”. W grudniu odbędą się precastingi do programu, w których wziąć będą mogły także zespoły wokalno-instrumentowe.
TVN planuje zorganizować w sumie cztery precastingi. Odbędą się one w następujących terminach i miastach:
7 grudnia 2013, Wrocław, Hotel Mercure Wrocław Centrum, pl. Dominikański 1
8 grudnia 2013, Zabrze, Dom Muzyki i Tańca, ul. Gen. De Gaulle’a 17
13 grudnia 2013, Gdańsk, Hotel Mercure Gdańsk Stare Miasto, ul. Heweliusza 22
15 grudnia 2013, Warszawa, Torwar, ul. Łazienkowska 6a
Stacja do udziału w programie zaprasza solistów, duety i grupy wokalne, a także - po raz pierwszy - zespoły wokalno - instrumentalne.
Na precasting mogą zgłaszać się osoby mające co najmniej 16 lat. Należy przygotować dwa utwory (jeden w języku polskim, drugi w języku obcym), które zostaną wykonane a capella lub z własnym akompaniamentem (gitara, ukulele, harmonijka ustna itd.). W przypadku zespołów wokalno - instrumentalnych na precasting zapraszani są wokaliści z płytą demo (wideo z próby) całego zespołu. Osoby niepełnoletnie powinny się zgłosić z rodzicem lub opiekunem prawnym albo z jego pisemną zgodą.
Zgłaszać się do programu można też listownie lub mailowo. Swoje demo można wysyłać na adres: FremantleMedia Polska, ul. Wołodyjowskiego 63, 02-724 Warszawa z dopiskiem „X-Factor”. Można wysyłać również linki do swoich nagrań w internecie na adrescasting@fremantlemedia.pl.
We wrześniu br. “Fakt” napisał, że TVN planuje zrezygnować z dalszej emisji “X Factor”. Stacja od razu zdementowała te informacje (więcej na ten temat). Czwarta edycja talent-show pojawi się w TVN w marcu 2014 roku. Na razie stacja nie ujawnia, czy planowana jest zmiana prowadzącego oraz zmiany w składzie jury. Poprzednią edycją prowadziła Patricia Kazadi, a w jurorami byli Kuba Wojewódzki, Tatiana Okupnik i Czesław Mozil. Za produkcję wykonawczą formatu bez zmian odpowiada FremantleMedia Polska.
Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że emitowana wiosną br. trzecia edycja “X Factor” miała średnio 2,97 mln oglądających, co przełożyło się na 19,89 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 24,22 proc. wśród w grupie komercyjnej 16-49. Wyniki te zapewniły TVN pozycję lidera w obu grupach (zobacz szczegóły).
Dołącz do dyskusji: “X Factor 4” wiosną w TVN. Niebawem precastingi