Udany tydzień TVP2, Polsatu i TVP Sport. „M jak miłość” hitem tygodnia
Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadziły „M jak miłość”, „Sanatorium miłości” i „Stulecie Winnych”. Liderem oglądalności wśród stacji w 4+ była Jedynka. W 16-49 pierwsze miejsce zajął TVN, który wyprzedził Polsat - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
W minionym tygodniu - od 1 do 7 marca - najwięcej widzów zgromadził poniedziałkowy odcinek serialu „M jak miłość”. Miał średnio 4,12 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 28,30 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Drugie miejsce zajął kolejny odcinek „Sanatorium miłości”. Program nadany w Jedynce w niedzielny wieczór obejrzało 3,50 mln widzów (24,70 proc. udziału).
Podium uzupełnia serial „Stulecie Winnych”, który w niedzielę w TVP1 śledziło 3,37 mln osób (21,25 proc. udziału).
Czwarty był drużynowy konkurs MŚ w skokach narciarskich, który odbył się w sobotę w Oberstdorfie na skoczni HS 106 (Polska zdobyła w nim brązowy medal). Relację w TVP1 oglądało średnio 3,20 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 26,12 proc. Zawody transmitowane były również w Eurosporcie (widownia na poziomie 1,2 mln widzów) i TVP Sport (760 tys.). Łącznie konkurs miał 5,16 mln osób.
„Fakty” na czele dzienników
Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 1 marca na antenie stacji obejrzało 2,97 mln widzów (21,09 proc. udziału). Była to piąta topowa pozycja programowa w rankingu.
Drugie pod względem oglądalności dzienników były „Wiadomości” TVP1, które zgromadziły 2,50 mln widzów (emisja 1 marca; 8. pozycja w ogólnym rankingu). Do zestawienia top 20 na 13 pozycji uplasował się „Teleexpress” Jedynki z 2,26 mln oglądających (środowe wydanie).
„M jak miłość” i „Fakty” na czele w 16-49
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności był serial „M jak miłość”, który w TVP2 miał 1,43 mln osób, co dało stacji 26,54 proc. udziału.
Drugie miejsce zajął dziennik „Fakty” (1,16 mln widzów w TVN; 24,93 proc. udziału), a podium uzupełnia „Uwaga! Koronawirus” (1 mln w TVN; 20,91 proc.).
20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.
TVP1 liderem w 4+
Udział liderującej TVP1 wśród wszystkich widzów w zeszłym tygodniu zmniejszył się o 0,46 pkt. proc. do 9,64 proc.
Druga była TVP2, której udział w analizowanym okresie wyniósł 8,98 proc. (wzrost o 0,23 pkt. proc.).
Podium uzupełnia Polsat. Udział stacji w zeszłym tygodniu wyniósł 8,78 proc. (do góry o 0,40 pkt. proc.).
Czwarty był TVN, którego udział wyniósł 7,18 proc. (w dół o 0,07 pkt. proc.).
Łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 34,48 proc. do 34,58 proc.
TVN24 na czele stacji newsowych
Piąty był TVN24, którego udział zmalał o 0,44 pkt. proc. do 4,57 proc. Z siódmej na dziewiątą lokatę spadło TVP Info (stacja miała 3,43 proc. udziału; - 0,17 pkt. proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych z 11. na 12. miejsce spadł Polsat News (1,73 proc.; w dół o 0,11 pkt. proc.).
TVN wyprzedził Polsat w 16-49
Wśród widzów w grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN, który wyprzedził Polsat. Udział stacji zwiększył się o 0,27 pkt. proc. do 9,49 proc. Wynik drugiego Polsatu uplasował się na poziomie 9,38 proc. (w dół o 0,32 pkt. proc.).
Podium uzupełnia Dwójka (+ 0,40 pkt. proc. do 6,92 proc.), a czwarta była Jedynka (- 0,43 pkt. proc. do 5,53 proc.).
Polsat liderem w 16-59
Wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 pierwszy był Polsat (9,48 proc.; w dół o 0,08 pkt. proc.).
Dołącz do dyskusji: Udany tydzień TVP2, Polsatu i TVP Sport. „M jak miłość” hitem tygodnia