„Wymagaj doskonałości” - Paweł Edelman w kampanii Samsunga SUHD (wideo)
Zaczęła się kampania reklamowa nowych telewizorów Samsung SUHD z udziałem znanego operatora filmowego Pawła Edelmana. Akcja - przygotowana przez firmy Isobar Polska, Starcom i Havas PR Warsaw - jest prowadzona pod hasłem „Wymagaj doskonałości”.
Kampania Samsung SUHD podkreśla duże znaczenie dla współczesnego widza takich czynników jak piękno koloru, głębia obrazu i wzornictwo telewizora. Reklamy przekonują, że promowane odbiorniki dzięki zakrzywionemu ekranowi i nanokrystalicznej powłoce zapewniają niespotykany dotąd kontrast, jasność, realistyczne odtworzenie barw oraz poziom szczegółowości obrazu.
Akcja reklamowa zaczęła się 8 maja i potrwa dwa miesiące. Obejmuje kina, outdoor, prasę, oraz internet (serwis suhd.samsung.pl, aktywności na Facebooku, YouTubie i Twitterze).
Kreacją reklam zajęła się agencja Isobar Polska, planowaniem mediów - dom mediowy Starcom, a za działania public relations odpowiada agencja Havas PR Warsaw.
Dołącz do dyskusji: „Wymagaj doskonałości” - Paweł Edelman w kampanii Samsunga SUHD (wideo)