„Wyjątkowe razem, jak i osobno” w kampanii lodówek Amica (wideo)
W telewizji, prasie i internecie ruszyła letnia kampania chłodziarek i zamrażarek marki Amica. Akcję pod hasłem „Wyjątkowe razem, jak i osobno” przygotowały firmy Change, ASPE, Value Media, VMR, Get More Social i Q&A Communications.
Kampania pod hasłem "Wyjątkowe razem, jak i osobno" wspiera sprzedaż chłodziarek i zamrażarek marki Amica w sezonie letnim. Komunikację akcji oparto na podkreśleniu designu (m.in. ledowe oświetlenie i lustrzany wyświetlacz umożliwiający sterowanie), jakości oraz funkcji produktów (pojemnik Vit Control do przechowywania warzyw i owoców, technologia No Frost polegającą na ciągłym obiegu chłodnego powietrza wewnątrz), a szczególny nacisk położono na promowaniu modeli, które można dowolnie ustawić - zarówno razem, jak i osobno.
W ramach kampanii, która potrwa do połowy sierpnia br., działania będą prowadzone w telewizji (billboardy sponsorskie, lokowanie w programach "Masterchef" i "Dzień dobry TVN"), prasie i internecie (portale informacyjne, social media - Facebook, Instagram, Pinterest). Dodatkowo, w ramach współpracy z twórczynią bloga LovingIt, powstaną tematy związane z funkcjami lodówek oraz aranżacją przestrzeni kuchennej.
Za opracowanie koncepcji kampanii odpowiada agencja Change, za produkcję spotów - agencja ASPE, za zakup mediów - Value Media, za działania w internecie - agencje VMR i Get More Social, a za działania PR - agencja Q&A Communications.
Dołącz do dyskusji: „Wyjątkowe razem, jak i osobno” w kampanii lodówek Amica (wideo)