Wspólnie dla branży kosmetycznej
Agencja badawcza Inquiry i Polskie Stowarzyszenie Producentów Kosmetyków i Środków Czystości podpisały porozumienie o współpracy.
Jego celem jest m. in. wspólne realizowanie projektów badawczych dotyczących branży kosmetycznej.
Inquiry jako pierwsza agencja badawcza, przeprowadziła w ub. r. na polskim rynku syndykatowy projekt badawczy poświęcony kosmetykom kolorowym; w planach są podobne projekty dotyczące kosmetyki białej i środków czystości. Będą one realizowane pod patronatem Stowarzyszenia.
- Stowarzyszenie pragnie budować platformę wiedzy i ekspertyzy nie tylko o rynku kosmetyków i środków czystości, lecz również o postawach i zachowaniach konsumenckich. Zmiany w polityce i ekonomii, przemiany gospodarcze i społeczne pociągają za sobą również przemiany w kulturze. Nas interesuje ta podstawowa kultura bycia czystym i zadbanym. Razem z agencją Inquiry chcemy gromadzić informacje o stylach życia i postawach konsumenta w odniesieniu do higieny, czystości i wyglądu zewnętrznego. Na rynku nie ma takich informacji – mówi Tomasz Gryżewski, dyrektor Stowarzyszenia.
- Podpisana umowa z pewnością przełoży się na zakres prowadzonych przez nas badań. Na polskim rynku wciąż brak dobrych, ogólnodostępnych informacji rynkowych o postawach konsumentów i trendach – mówi Agnieszka Górnicka, prezes zarządu Inquiry.
Dzięki współpracy z Inquiry, Stowarzyszenie uzyska źródło danych o zachowaniach, postawach i opiniach polskich konsumentów w zakresie szeroko pojętej higieny i pielęgnacji, co umożliwi realizację nowych przedsięwzięć z zakresu edukacji społecznej oraz PR dla całej branży. Obydwie strony porozumienia zintegrują również swoje działania marketingowe.
Dołącz do dyskusji: Wspólnie dla branży kosmetycznej