SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wolniejszy wzrost wydatków na reklamę w serwisach społecznościowych

W bieżącym roku światowe wydatki na reklamę w internetowych serwisach społecznościowych wyniosą 2,35 miliarda dolarów i będą o 17,3 procenta wyższe w porównaniu z rokiem ubiegłym.

Wzrost ten będzie jednak dużo niższy od zanotowanego w roku 2008, kiedy nakłady na reklamę w tego typu serwisach zwiększyły się o 46,4 procenta, do poziomu 2 miliardów dolarów.

Taką prognozę przedstawiła firma eMarketer, według której w roku 2013 wydatki te sięgną poziomu 3,49 miliarda dolarów.

Z kolei w bieżącym roku około 40 procent ogółu nakładów zostanie przeznaczonych na reklamę w serwisach Facebook i MySpace.

źródło: WSJ

Dołącz do dyskusji: Wolniejszy wzrost wydatków na reklamę w serwisach społecznościowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl