Woda Jurajska jako „twoja równowaga” z nowymi etykietami, będzie kampania z celebrytą
Woda mineralna Jurajska zyskała nowe etykiety, które mają podkreślać jej zalety oraz odzwierciedlać wprowadzone w ub.r. pozycjonowanie pod hasłem „Jurajska. Twoja równowaga”. Niedługo ruszy kampania reklamowa wody z udziałem znanej osoby.
- Nowa szata graficzna naturalnej wody mineralnej Jurajska jest niezwykle harmonijna, zrównoważona, lekka i delikatna. Nowe etykiety stały się bardziej przejrzyste, czyste, pozbawione ozdobników. Wybraliśmy taki kierunek, ponieważ jest on spójny z rolą Jurajskiej w życiu człowieka - opisuje Aldona Rogulka, brand manager marki Jurajska.
Zmiany objęły m.in. szatę kolorystyczną etykiet. W wersji lekko gazowanej pojawiła się barwa srebrna, natomiast wersja gazowana zachowała kolorystykę granatową, a niegazowana - jasnoniebieską.
Nowy wizerunek wody zaprojektowała agencja MK Group.
Zmodyfikowane etykiety Jurajskiej mają podkreślają jej walory oraz pochodzenie z Jury Krakowsko-Częstochowskiej. Ponadto mają odzwierciedlać wprowadzone w ub.r. pozycjonowanie marki pod hasłem „Jurajska. Twoja równowaga” (więcej na ten temat).
Nowy wizerunek Jurajskiej będą wspierać działania reklamowe. - Będą to reklamy w mediach ogólnopolskich, jesteśmy też w trakcie realizacji dużego projektu contentowego, pierwszego takiego w naszej kategorii. Ponadto finalizujemy projekt z osobą rozpoznawalną, która będzie związana z Jurajską - wylicza Aldona Rogulka, nie zdradzając, o którą konkretnie znaną osobę chodzi.
Dołącz do dyskusji: Woda Jurajska jako „twoja równowaga” z nowymi etykietami, będzie kampania z celebrytą