Włoska kampania reklamuje wina Michel Angelo (wideo)
W telewizji i sklepach rozpoczęła się kampania reklamowa win musujących Michel Angelo (Ambra SA). Akcję przygotowały firmy Clos Brothers i Kuźnia PR.
Kampania win Michel Angelo opiera się na spotach sponsorskich mających wesprzeć relaunch tego produktu, od początku grudnia dostępnego w nowych, eleganckich opakowaniach. Reklamy pokazują scenkę rozgrywającą się podczas wieczornego wernisażu w galerii sztuki w sycylijskim miasteczku. Akcja ma podkreślać wizerunek Michel Angelo jako wina musującego stworzonego z myślą o ludziach ceniących piękno i lubiących się nim otaczać.
Działania reklamowe - zaplanowane do końca br. - obejmują telewizję (TVN i kanały tematyczne tej stacji) oraz sklepy (m.in. nowatorskie standy na butelki, akcje z hostessami, materiały POS). Kreację kampanii przygotowała agencja Clos Brothers, a działania public relations prowadzi agencja Kuźnia PR.
Dołącz do dyskusji: Włoska kampania reklamuje wina Michel Angelo (wideo)