SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wirtualna Polska znów reklamuje, że „wszystko, co ważne dzieje się w Polsce” (wideo)

Startuje druga odsłona kampanii reklamowej portalu WP.pl pod hasłem „Wszystko, co ważne dzieje się w Polsce. W Wirtualnej Polsce”. Akcję portal przygotował wspólnie z agencją reklamową Scholz & Friends Warszawa i domem mediowym ZenithOptimedia Group.

Nowe reklamy WP.pl nawiązują do bieżących wydarzeń gospodarczych („Ceny ropy spadają w Polsce”), politycznych („Manifestowana solidarność z Francją w Polsce”), sportowych („Najdłuższe skoki oddaje się w Polsce”). Kampania ma w ten sposób promować kluczowe kategorie tematyczne portalu: wiadomości ogólne, finanse i sport, podkreślając, że WP.pl w optymalny, przyjazny sposób dostarcza bieżących informacji z tych dziedzin.

Jest to druga odsłona kampanii, pierwsza była prowadzona jesienią ub.r., po tym jak portal na początku września zmienił swoją identyfikację wizualną i stronę główną (więcej na ten temat).

Obecny etap akcji obejmuje telewizję (m.in. TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TV Puls, Kino Polska, National Geographic, Fox), radio (m.in. Radio ZET, RMF FM, Radio ESKA, Radio Wawa), prasę (dzienniki, tygodniki i miesięczniki, m.in. „Rzeczpospolita”, „Polityka”), internet (m.in. Wirtualna Polska, Ipla, Instagram, Facebook) oraz kina (sieci Helios, Cinema City, Multikino).

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa, a za planowanie i zakup mediów odpowiadają zespół marketingu i komunikacji Grupy Wirtualna Polska oraz dom mediowy ZenithOptimedia Group.

W listopadzie ub.r. WP.pl zanotowała 11,31 mln użytkowników i 2,49 mld odsłon krajowych (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz wyniki czołowych portali horyzontalnych).

Dołącz do dyskusji: Wirtualna Polska znów reklamuje, że „wszystko, co ważne dzieje się w Polsce” (wideo)

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zaciekawiony
Ciekawe czemu WM, ktore jak widac bardzo stronniczo podchodza do tego, co pisza o WP, nie zajakneli sie dzis o masowych zwolnieniach w Grupie Money? Czyzby za to WP wam nie placilo?
0 0
odpowiedź
User
do Zaciekawiony
prosimy o przesłanie szczegółów na adres redakcja
0 0
odpowiedź
User
Do Zaciekawiony
Masowych??? 15 osób na 170,o czym pisze Press, to masowe zwolnienia przy łączeniu dwóch firm??? Niech Ci Twoj niemiecki mocodawca kupi słownik języka polskiego byś potrafił używać słów w tym języku.
0 0
odpowiedź