„Więcej o firmach, produktach, usługach” w kampanii Zumi.pl (wideo)
W telewizji, prasie, radiu i internecie rusza kampania reklamowa serwisu Zumi.pl. Akcję pod hasłem „Więcej o firmach, produktach, usługach” przygotował Onet.pl we współpracy z Mather Communications.
Startująca właśnie kampania reklamowa serwisu lokalizacyjnego Zumi.pl pokazuje przewagę internetu nad tradycyjnymi ogłoszeniami drukowanymi. Taki przekaz ma podkreślać, że Zumi.pl to skuteczne medium reklamowe.
W kampanii pod hasłem „Więcej o firmach, produktach, usługach” wykorzystywane są dwie linie kreatywne. Akcja obejmuje telewizję (TVN, TVN24), radio (Radio ZET, RMF FM), internet oraz prasę (m.in. „Wprost”, „Polityka”, „Party”, „Viva!”, „Machina”, „Film”, „CKM”).
Kampanię – zaplanowaną do końca października – przygotowała Grupa Onet.pl we współpracy z agencją Mather Communications.
Dołącz do dyskusji: „Więcej o firmach, produktach, usługach” w kampanii Zumi.pl (wideo)