Widzowie akceptują reklamy z darmowymi treściami wideo
Większość konsumentów uważa, że reklamy są rozsądnym kompromisem wzamian za możliwość oglądania darmowych materiałów wideo w sieci.
Z badania przeprowadzonego w lutym bieżącego roku przez IpsosMediaCT na grupie 1100 internautów w wieku co najmniej 12 latwynika, że 75 procent z nich oglądających treści wideo nie ma nicprzeciwko reklamom w programach telewizyjnych i filmach online oile w zamian za to otrzymają darmowe treści - informuje serwisMediaweek.
2/3 respondentów uważa tak samo jeśli chodzi o reklamyumieszczane przy muzycznych, informacyjnych i sportowych klipachwideo.
To dobre wieści dla profesjonalnych twórców i tworzonych przeznich materiałów. Inaczej jednak wygląda sytuacja w przypadkuamatorskich klipów umieszczanych w serwisach typu YouTube. Ponadpołowa badanych uznała umieszczanie reklam przy tego typu treściachza nie do zaakceptowania.
źródło: Mediaweek
Dołącz do dyskusji: Widzowie akceptują reklamy z darmowymi treściami wideo