“Weranda” zyskała najwięcej, tylko “M jak Mieszkanie” traci
Jedynie “M jak Mieszkanie” zanotowało w kwietniu br. spadek sprzedaży w segmencie miesięczników wnętrzarskich, pozostałe tytuły zyskały. Najbardziej do góry poszła sprzedaż “Werandy”, a pozycję lidera utrzymały “Cztery Kąty”.
Sprzedaż ogółem “Czterech Kątów” (Agora SA) w kwietniu 2011 roku wyniosła 92 486 egz. i była o 17,4 proc. wyższa niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę w zestawieniu zajął miesięcznik “Moje Mieszkanie” (Murator SA), który sprzedał się w kwietniu br. w nakładzie 41 192 egz., notując wzrost o 11,6 proc. względem kwietnia 2010 roku.
Na trzecim miejscu znalazło się pismo “M jak Mieszkanie” (Murator SA) ze sprzedażą ogółem na poziomie 39 473 egz. To mniej o 9,2 proc. niż rok wcześniej. Tytuł ten jako jedyny zanotował spadek.
Największy wzrost zanotowała zajmująca czwarte miejsce “Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot), której sprzedaż ogółem poszła do góry w czwartym miesiącu br. o 30,3 proc. do 31 973 egz.
Wirtualnemedia.pl | kwiecień | |
ZKDP | 2011 | 2010 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Cztery Kąty | 92 486 | 78 783 |
Moje Mieszkanie | 41 192 | 36 924 |
M jak Mieszkanie | 39 473 | 43 470 |
Weranda | 31 973 | 24 536 |
Dobre Wnętrze | 17 448 | 15 552 |
Dom & Wnętrze | 10 743 | 10 207 |
Porównując dane z kwietnia br. do danych z marca br. widać, że największy wzrost sprzedaży zanotowała “Weranda” (o 14,1 proc.), a najwięcej straciło pismo “Dom & Wnętrze” (Edipresse Polska, spadek o 27 proc.).
Wirtualnemedia.pl | 2011 | |
ZKDP | kwiecień | marzec |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Cztery Kąty | 92 486 | 98 611 |
Moje Mieszkanie | 41 192 | 41 892 |
M jak Mieszkanie | 39 473 | 44 812 |
Weranda | 31 973 | 28 025 |
Dobre Wnętrze | 17 448 | 17 251 |
Dom & Wnętrze | 10 743 | 14 717 |
Dołącz do dyskusji: “Weranda” zyskała najwięcej, tylko “M jak Mieszkanie” traci