Ważna menadżerka odeszła z TVN Warner Bros. Discovery
Katarzyna Johansson, dyrektorka zespołu mediów, rozstała się z TVN Warner Bros. Discovery.
Katarzyna Johansson z TVN Warner Bros. Discovery związana była od lutego 2016 roku. Kierowała pracami redakcji rozrywkowej social mediów, odpowiadała też za budżet marketingowy. Sprawowała także nadzór nad zespołem zajmującym się komunikacją mediową i marketingowymi akcjami niestandardowymi, głównie influencer marketingiem.
Zobacz: „Dzień dobry TVN” znów wygrało z „Pytaniem na śniadanie”
Menadżerka ogłosiła w mediach społecznościowych, że skupi się na rozwoju własnej działalności. “Moja firma będzie skupiała się na dostarczaniu wysokiej jakości usług konsultingowych w zakresie strategii biznesu, komunikacji marki, optymalizacji mediów i transformacji zespołów” - czytamy we wpisie Johansson
Doświadczenie zawodowe gromadziła w dziale marketingu brokera reklamowego Atmedia, który już wycofał się z polskiego rynku. Była także dyrektorem sprzedaży i marketingu w Agora Internet Artists. Pracowała w agencji mediowej OMD Poland jako group account director. Absolwentka Uczelni Łazarskiego.
Dołącz do dyskusji: Ważna menadżerka odeszła z TVN Warner Bros. Discovery