SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Warka: To chmiel decyduje

Pod hasłem "To chmiel decyduje" rusza kampania reklamowa piwa Warka. Akcja jest na razie prowadzona na outdoorze, a wkrótce obejmie telewizję.

Startująca właśnie na outdoorze kampania reklamowa Warki pokazuje złocistą szyszkę chmielową tworząca się z piwa tej marki świeżo nalanego do szklanki. Kreację graficzną uzupełnia hasło "To chmiel decyduje", które odnosi się w domyśle do goryczki stanowiącej dla wielu wyznacznik prawdziwego piwa.

warka

Kampania jest na razie prowadzona na billbordach i siatkach wielkoformatowych w 38 miastach, a wkrótce - formie dwóch spotów - obejmie telewizję. Akcji towarzyszy promocja, w której do kartonów piwa Warka są dołączane szklanki, otwieracze i metalowe podkładki. Kreację kampanii reklamowej przygotowała agencja Just, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Concept.

  • Więcej informacji:
  • Warka

Dołącz do dyskusji: Warka: To chmiel decyduje

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ryjek76
jaki chmiel na etykiecie niema nic napisane o chmielu to jest wielka sciema na zadnym piwie z masowki nie pisza o chmielu
0 0
odpowiedź
User
nikita
Zółć bydleca pewnie jak reszta koncernowek, chmielu w składzie na etykiecie faktycznie nie widac
0 0
odpowiedź
User
małe be
ale co z tym że w tym piwie nie ma chmielu?
0 0
odpowiedź