Warka: To chmiel decyduje
Pod hasłem "To chmiel decyduje" rusza kampania reklamowa piwa Warka. Akcja jest na razie prowadzona na outdoorze, a wkrótce obejmie telewizję.
Startująca właśnie na outdoorze kampania reklamowa Warki pokazuje złocistą szyszkę chmielową tworząca się z piwa tej marki świeżo nalanego do szklanki. Kreację graficzną uzupełnia hasło "To chmiel decyduje", które odnosi się w domyśle do goryczki stanowiącej dla wielu wyznacznik prawdziwego piwa.
Kampania jest na razie prowadzona na billbordach i siatkach wielkoformatowych w 38 miastach, a wkrótce - formie dwóch spotów - obejmie telewizję. Akcji towarzyszy promocja, w której do kartonów piwa Warka są dołączane szklanki, otwieracze i metalowe podkładki. Kreację kampanii reklamowej przygotowała agencja Just, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Concept.
Dołącz do dyskusji: Warka: To chmiel decyduje