„W tyle wizji” ogląda 560 tys. widzów, a „W tyle wizji ekstra” - 590 tys.
W okresie od 4 września do 19 października br. magazyn „W tyle wizji” śledziło średnio 560 tys. widzów. Program daje TVP Info pozycję lidera oglądalności wśród stacji newsowych. Jeszcze wyższą widownię - 590 tys. osób - gromadzi „W tyle wizji ekstra”.
Wieczorny program TVP Info „W tyle wizji” emitowany jest w dni powszednie o godz. 21.50. Jego średnia oglądalność w okresie od 4 września do 19 października 2017 roku wyniosła 560 tys. osób, co przełożyło się na 4,55 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,26 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 2,29 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Jeszcze wyższe wyniki notuje dodatkowa część programu „W tyle wizji ekstra”, którą można oglądać o godz. 22.30 (również w dni powszednie). Jego średnia widownia w analizowanym okresie wyniosła 590 tys. osób, a udział ukształtował się odpowiednio na poziomie 5,92 proc., 1,55 proc. i 2,81 proc.
Najpopularniejsze wydanie głównej części informacyjno-publicystycznej audycji w analizowanym okresie wyemitowane zostało 16 października br. - obejrzało je 671 tys. widzów.
Kanał TVP Info w czasie nadawania magazynu wygrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym z konkurencyjnym TVN24. Antena ta ma w tym paśmie 3,61 proc. udziału (emituje ona w tym czasie m.in. konkurencyjny program „Szkło kontaktowe”). Trzecie miejsce zajmuje Polsat News (0,74 proc.).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.
„W tyle wizji” to program nadawany na żywo, w którym gospodarze w zabawny sposób podsumowują wydarzenia dnia. Każdego dnia audycję prowadzi inna para publicystów. W tym gronie znajdują się m.in. Stanisław Janecki, Magdalena Ogórek, Dorota Łosiewicz, Krzysztof Feusette, Marcin Wolski, Wojciech Surmacz i Łukasz Warzecha (który z powodu nielojalności wobec TVP został na miesiąc odsunięty od prowadzenia „W tyle wizji” i „W tyle wizji ekstra”).
Udział TVP Info w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w I półroczu br. wyniósł 3,52 proc.
Dołącz do dyskusji: „W tyle wizji” ogląda 560 tys. widzów, a „W tyle wizji ekstra” - 590 tys.