Viva Polska liderem kanałów muzycznych, 4funTV w górę
Liderem kanałów muzycznych w styczniu była Viva Polska z 0,58 proc. udziału w rynku. Największy wzrost przypadł jednak kanałowi 4funTV.
Udział Vivy Polska w grupie 4+ wyniósł 0,58 proc.. Na drugim miejscu utrzymała się stacja 4funTV, który zyskała zyskała najwięcej. Stawkę zamyka Rebel.tv z tylko 430 widzami na minutę - wynika z danych Nielsen.Audience Measurement.
GRUPA 4+ | |||
styczeń | 2010 | 2011 | 2011 |
Stacja | SHR % | AMR | SHR % |
Viva Polska | 0,586 | 41 582 | 0,582 |
4FunTv | 0,226 | 20 608 | 0,288 |
Eska TV | 7 162 | 0,100 | |
Rebel.tv | 430 | 0,006 | |
MTV Polska | 0,290 | 19 851 | 0,278 |
VH1 Polska | 0,130 | 9 882 | 0,138 |
Wśród widzów między 13 a 29 rokiem życia pozycja lidera także należała do Viva Polsa (1,91 proc. udziału w rynku). Dalej z 1,1proc. udziału w rynku uplasował się rozrywkowo – młodzieżowy kanał MTV Polska.
GRUPA 13-29 | |||
styczeń | 2010 | 2011 | 2011 |
Stacja | SHR % | AMR | SHR % |
Viva Polska | 1,862 | 20 003 | 1,908 |
4FunTv | 0,667 | 8 644 | 0,825 |
Eska TV | 2 802 | 0,267 | |
Rebel.tv | 145 | 0,014 | |
MTV Polska | 1,047 | 11 213 | 1,070 |
VH1 Polska | 0,321 | 3 235 | 0,309 |
Największą oglądalnością na kanale Viva Polska cieszyły się programy „100 klipów, które wstrząsnęło Vivą” oraz „Disco ponad wszystko”.
Raport top programów | ||
Viva Polska | wszyscy 4+ | |
Program | AMR | SHR % |
100 KLIPOW KTORE WSTRZASNELO VIVA | 183 559 | 1,182 |
DISCO PONAD WSZYSTKO | 165 125 | 2,495 |
PL TOP 10 / PROG.MUZ.POL./ | 160 566 | 1,099 |
VIVA HITS POLSKA /PROG.MUZ.POL./ | 145 147 | 2,108 |
IN & OUT /PROGR.MUZ./ | 140 321 | 1,002 |
CRIBS PL | 136 437 | 2,609 |
VIVA TOP ONE | 130 469 | 0,867 |
O CO KAMAN? /PROG. MUZ. POL./ | 127 148 | 0,733 |
HOT OR NOT | 123 627 | 0,759 |
CLUB CHARTS | 121 055 | 1,144 |
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media.
Dołącz do dyskusji: Viva Polska liderem kanałów muzycznych, 4funTV w górę