Viva Polska liderem, Eska TV do góry o 114 proc.
Wszystkie kanały muzyczne w lutym br. zanotowały wzrosty oglądalności. Najbardziej wzrosła widownia Eska TV, a liderem pozostaje Viva Polska.
Udział stacji Viva Polska w lutym br. wyniósł 0,61 proc. po wzroście o 2,5 proc. Na drugim miejscu znalazł się kanał 4Fun.tv, który zanotował wzrost o 21 proc. do 0,29 proc. Zajmująca trzecie miejsce Eska TV zwiększyła swój udział o 114 proc. do 0,09 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
luty | wszyscy 4+ | |||
2010 | 2011 | |||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
Viva Polska | 40 382 | 0,594 | 42 201 | 0,609 |
4FunTv | 16 202 | 0,238 | 19 949 | 0,288 |
Eska TV | 2 898 | 0,043 | 6 390 | 0,092 |
Rebel.tv | - | - | 629 | 0,009 |
MTV Polska | 20 121 | 0,296 | 20 137 | 0,291 |
W grupie widzów w wieku 13-29 lat Viva Polska także była liderem, ale zanotowała spadek o 11,3 proc. Z kolei Eska TV w tej grupie miała mniejszy wzrost niż wśród wszystkich widzów, bo wyniósł on 82,1 proc.
luty | wszyscy 13-29 | |||
2010 | 2011 | |||
Stacja | AMR | SHR % | AMR | SHR % |
Viva Polska | 20 892 | 2,020 | 18 440 | 1,792 |
4FunTv | 7 633 | 0,738 | 9 146 | 0,889 |
Eska TV | 1 267 | 0,123 | 2 308 | 0,224 |
Rebel.tv | - | - | 271 | 0,026 |
MTV Polska | 11 293 | 1,092 | 11 795 | 1,146 |
Najpopularniejszym programem w lutym br. na antenie Viva Polska magazyn “Disco ponad wszystko”, który zgromadził aż 276 tys. widzów.
Raport top programów | ||
Viva Polska | wszyscy 4+ | |
Program | AMR | SHR % |
DISCO PONAD WSZYSTKO | 275 563 | 2,685 |
100 KLIPOW KTORE WSTRZASNELO VIVA | 270 951 | 2,473 |
HOT OR NOT | 171 846 | 1,473 |
COMET /RELACJA / | 170 755 | 1,432 |
IN & OUT /PROGR.MUZ./ | 156 073 | 1,704 |
CLUB CHARTS | 152 388 | 1,376 |
VIVA HITS POLSKA /PROG.MUZ.POL./ | 142 753 | 2,068 |
10 NA 10 | 134 646 | 1,374 |
CHARTSURFER /PROG. MUZ. POL./ | 126 418 | 1,165 |
CRIBS PL | 121 167 | 2,696 |
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media.
Dołącz do dyskusji: Viva Polska liderem, Eska TV do góry o 114 proc.