Versace stworzyło "najdłuższy plakat reklamowy świata"
W najnowszej reklamie Versace do jednego plakatu reklamowego pozowało 54 modelek i modeli, stając obok siebie ramię w ramię. Autorem zdjęcia jest Steven Meisel. Fotografia jest częścią kampanii promującej kolekcję jesień-zima 2018/2019.
Ten nietypowy "najdłuższy plakat reklamowy świata" powstał w celu celebracji wartości marki Versace - różnorodności i inkluzywności. Obok siebie stanęły kobiety i mężczyźni, osoby o różnorodnym pochodzeniu etnicznym. Jak podkreśla Donatella Versace, wiceszefowa włoskiego domu mody, wymienione cechy będą stanowiły o przyszłości firmy. W gronie pozującym do zdjęcia "The Clans of Versace" znalazła się m.in. Bella Hadid.
Dodatkowo, marka stworzyła humorystyczny film, z przymrużeniem oka wyjaśniający prawidłową wymowę Versace. Wymowny jest już sam tytuł - "It’s Versace not Versachee".
Dołącz do dyskusji: Versace stworzyło "najdłuższy plakat reklamowy świata"