SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Uwierzysz jak spróbujesz” - koncertowy spot reklamuje Coca-Colę Zero (wideo)

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej Coca-Coli Zero pokazującej, że nie różni się ona smakiem od Coca-Coli. Akcję przygotowały i realizują firmy McCann Erickson, McCann Warsaw, K2 i Starcom.

W nowej reklamie Coca-Coli Zero ten napój zostaje podany podczas koncertu w opakowaniach zwykłej Coca-Coli. Dopiero prowadzący imprezę uświadamia widzom, że tak naprawdę piją Coca-Colę Zero. - Ideą kampanii jest zachęcenie konsumentów do spróbowania  Coca-Coli Zero, aby sami ocenili, że jej smak jest równie wspaniały jak tradycyjnej Coca-Coli, a ponadto nie zawiera cukru, a tym samym kalorii - opisuje Sebastian Wężyk, odpowiadający za markę Coca-Cola Zero w Coca-Cola Poland Services.

Poprzedni spot, oparty na takim samym schemacie, rozgrywał się w kinie (obejrzyj go).

Cała kampania jest prowadzona pod hasłem „Uwierzysz jak spróbujesz” w telewizji, kinach, internecie (m.in. serwisach społecznościowych) oraz wybranych kanałach sprzedaży. Globalną koncepcję kreatywną akcji przygotowały agencje McCann Erickson Mediolan i McCann Barcelona, a adaptacją spotu na polski rynek zajęła się agencja McCann Warsaw. Media tradycyjne kupił dom mediowy Starcom, a za media elektroniczne odpowiada agencja K2.

Dołącz do dyskusji: „Uwierzysz jak spróbujesz” - koncertowy spot reklamuje Coca-Colę Zero (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
obserwator
po co coca cola strzela sobie w kolano reklamując takie gowno ? ani zdrowsze ani smaczniejsze ?
odpowiedź