„Uwierzysz jak spróbujesz” - koncertowy spot reklamuje Coca-Colę Zero (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej Coca-Coli Zero pokazującej, że nie różni się ona smakiem od Coca-Coli. Akcję przygotowały i realizują firmy McCann Erickson, McCann Warsaw, K2 i Starcom.
W nowej reklamie Coca-Coli Zero ten napój zostaje podany podczas koncertu w opakowaniach zwykłej Coca-Coli. Dopiero prowadzący imprezę uświadamia widzom, że tak naprawdę piją Coca-Colę Zero. - Ideą kampanii jest zachęcenie konsumentów do spróbowania Coca-Coli Zero, aby sami ocenili, że jej smak jest równie wspaniały jak tradycyjnej Coca-Coli, a ponadto nie zawiera cukru, a tym samym kalorii - opisuje Sebastian Wężyk, odpowiadający za markę Coca-Cola Zero w Coca-Cola Poland Services.
Poprzedni spot, oparty na takim samym schemacie, rozgrywał się w kinie (obejrzyj go).
Cała kampania jest prowadzona pod hasłem „Uwierzysz jak spróbujesz” w telewizji, kinach, internecie (m.in. serwisach społecznościowych) oraz wybranych kanałach sprzedaży. Globalną koncepcję kreatywną akcji przygotowały agencje McCann Erickson Mediolan i McCann Barcelona, a adaptacją spotu na polski rynek zajęła się agencja McCann Warsaw. Media tradycyjne kupił dom mediowy Starcom, a za media elektroniczne odpowiada agencja K2.
Dołącz do dyskusji: „Uwierzysz jak spróbujesz” - koncertowy spot reklamuje Coca-Colę Zero (wideo)