Urodzinowe szaleństwo Cyfry+ (wideo)
Cyfra+ pod hasłem "Urodzinowe szaleństwo" rozpoczyna kampanięreklamową z okazji 10-lecia swojego istnienia. Akcja promującawprowadzaną właśnie ofertę platformy obejmuje telewizję, radio,prasę, internet i outdoor.
Najważniejszym elementem kampanii reklamowej Cyfry+ prowadzonejpod hasłem "Urodzinowe szaleństwo" jest spot telewizyjny. Jegoscenariusz opracowali Michał Nowosielski i Paweł Merecz, reżyseriązajął się Michał Sabliński, scenografię przygotował Allan Starski,natomiast całość zrealizował dom produkcyjny Redworks.
Oprócz telewizji urodzinowa akcja reklamowa Cyfry+ obejmujeradio, prasę, internet i outdoor. Hasło i kreacja kampanii mająpodkreślać, że oferta promocyjna z okazji jubileuszu platformy jesttak bogata i kompleksowa, że może wydawać się wręcz szalona. Nabillboardach outdoorowych umieszczono zróżnicowane lokalnie adresypunktów dystrybucyjnych Cyfry+, w których można skorzystać z jejnowych propozycji abonenckich.
Kreację spotów reklamowych przygotowała agencja Ogilvy Action,produkcją materiałów BTL zajęła się agencja Adah Advertising,natomiast za kreację kampanii w internecie odpowiedzialna jestagencja Galileo. Planowaniem akcji w sieci zajęła się agencja MediaContacts, a w pozostałych mediach - dom mediowy MPG.
Dołącz do dyskusji: Urodzinowe szaleństwo Cyfry+ (wideo)