UPC: zmiany w usłudze telefonicznej dla klientów Aster
UPC wprowadza zmiany produktowe dla dotychczasowych klientów przejętej sieci Aster. W usłudze telefonicznej zniesiony zostaje limit minut w zależności od posiadanej taryfy, zwiększona liczba minut w abonamencie, a zakres rozmów rozszerzony o połączenia międzystrefowe i na telefony komórkowe.
Klienci Aster korzystający z taryfy Twój Czas Plus w ramach abonamentu będą mogli korzystać z nielimitowanych minut na połączenia w weekendy i wieczory. W taryfie Twój Czas dostępne minuty na rozmowy można będzie wykorzystać również na połączenia do sieci komórkowych, a w taryfie Twój Komfort zwiększona zostanie liczba minut na rozmowy.
Zakres rozmów lokalnych będzie rozszerzony na numery telefoniczne w ramach sieci UPC, dostępnej w ponad 100 miastach w Polsce. Dzięki temu dotychczasowi klienci Aster będą mogli telefonować w ramach abonamentu do wszystkich klientów UPC.
Taryfa | Obecna liczba minut w abonamencie | Nowa liczba minut w abonamencie |
Twój Komfort | 30 min | 40 min |
Twój Czas | 60 min | 60 min |
Twój Czas Plus | 1500 min | Brak limitów w weekendy i wieczory na rozmowy lokalne, strefowe i międzystrefowe |
Wszystkie zmiany zostaną przeprowadzone automatycznie i bezpłatnie dla klientów.
W grudniu 2011 r. telewizja cyfrowa Aster została rozszerzona o 12 kanałów (więcej na ten temat), a od kilku tygodni trwa także przyspieszanie prędkości usług internetowych (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: UPC: zmiany w usłudze telefonicznej dla klientów Aster