SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„What is Love” - UPC odpowiada na prześmiewczy spot Orange (wideo)

W nowym spocie UPC Polska odpowiada na krytyczną reklamę Orange o jego usłudze internetu światłowodowego. Żartuje przy tym z marki Orange Love.

Spot pokazuje, jak kosmonauta znany z wiosennej kampanii UPC Polska puka do drzwi ze znaczkiem kojarzącym się z logo Orange Love. Otwiera mu mężczyzna z pomarańczowym kartonem na głowie, a kosmonauta włącza hit lat 90. „What is love” i pokazuje komunikaty na kartkach.

- Love to nie hejt. Love nie walczy z całym światem. Więc mój pomarańczowy konkurencie nie napinaj się więcej i ogarnij lepiej swoje podwórko - czytamy na kolejnych kartkach. Spot kończy się sloganem: „ From UPC with love ;)”

 

Jest to reakcja UPC Polska na reklamę Orange z kwietnia br. Pomarańczowy operator odniósł się w niej do spotów UPC z kosmonautą promujących internet światłowodowy. W jednym z nich bohater sprzątał odkurzaczem z dywanu pomarańczowy pył, co miało symbolizować wykurzanie starego, wolnego internetu.

W odpowiedzi Orange w reklamie swojej usługi Orange Światłowód pokazał, jak kosmonauta rozmyśla nad tym, że wbrew swoim poglądom musi promować technologię światłowodopodobną zamiast prawdziwego światłowodu, a potem zabawnie udaje entuzjazm, siedząc na odkurzaczu.

Nowa reklama UPC będzie emitowana w internecie. Operator przygotował ją wspólnie z agencją K2.

Wymiana wpisów rzeczników Orange i UPC

We wtorek nowy spot UPC Polska skomentował na Twitterze Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy Orange Polska. - Kandydat UPC Polska musi popracować nad refleksem. Dwa miesiące czekaliśmy na odpowiedź. Marcin Gruszka na leżaku szybciej ogarnia - stwierdził. Marcin Gruszka, który właśnie odszedł ze stanowiska rzecznika prasowego Play, https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/z-play-odchodzi-marcin-gruszka-byl-rzecznikiem-prasowym-firmy-przez-12-lat niedługo wcześniej skomentował reklamę, pisząc: „Nie wiecie jakie to przyjemne obserwować to z leżaka”.

- Prawdziwa #miłość czasu nie liczy! :) #BezNapinki ale gwoli ścisłości, skoro Wy wróciliście do nas po dwóch miesiącach, to i my nie chcieliśmy Was niepokoić wcześniej... ;) Marcin Gruszka jest poza zasięgiem dla wszystkich ;) - odpowiedział Jabczyńskiemu Michał Fura, rzecznik prasowy UPC Polska.

 

Dołącz do dyskusji: „What is Love” - UPC odpowiada na prześmiewczy spot Orange (wideo)

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ania
Te wszystkie reklamy z porównywaniem i obrażaniem konkurencji to taka mentalność sprzed 30 lat. Dobrze, że UPC na to zareagowało w fajny i pozytywny sposób - tak bardzo potrzebujemy dzisiaj miłości i życzliwości wobec siebie!
odpowiedź
User
gosia
Te wszystkie reklamy z porównywaniem i obrażaniem konkurencji to taka mentalność sprzed 30 lat. Dobrze, że UPC na to zareagowało w fajny i pozytywny sposób - tak bardzo potrzebujemy dzisiaj miłości i życzliwości wobec siebie!

ale to UPC zaczęło od obrażania Orange.
odpowiedź
User
szuruburu
Te wszystkie reklamy z porównywaniem i obrażaniem konkurencji to taka mentalność sprzed 30 lat. Dobrze, że UPC na to zareagowało w fajny i pozytywny sposób - tak bardzo potrzebujemy dzisiaj miłości i życzliwości wobec siebie!

ale to UPC zaczęło od obrażania Orange.

Jakiś dowód? Czy standardowo pitupitu bez pokrycia w faktach?
odpowiedź