„What is Love” - UPC odpowiada na prześmiewczy spot Orange (wideo)
W nowym spocie UPC Polska odpowiada na krytyczną reklamę Orange o jego usłudze internetu światłowodowego. Żartuje przy tym z marki Orange Love.
Spot pokazuje, jak kosmonauta znany z wiosennej kampanii UPC Polska puka do drzwi ze znaczkiem kojarzącym się z logo Orange Love. Otwiera mu mężczyzna z pomarańczowym kartonem na głowie, a kosmonauta włącza hit lat 90. „What is love” i pokazuje komunikaty na kartkach.
- Love to nie hejt. Love nie walczy z całym światem. Więc mój pomarańczowy konkurencie nie napinaj się więcej i ogarnij lepiej swoje podwórko - czytamy na kolejnych kartkach. Spot kończy się sloganem: „ From UPC with love ;)”
Jest to reakcja UPC Polska na reklamę Orange z kwietnia br. Pomarańczowy operator odniósł się w niej do spotów UPC z kosmonautą promujących internet światłowodowy. W jednym z nich bohater sprzątał odkurzaczem z dywanu pomarańczowy pył, co miało symbolizować wykurzanie starego, wolnego internetu.
W odpowiedzi Orange w reklamie swojej usługi Orange Światłowód pokazał, jak kosmonauta rozmyśla nad tym, że wbrew swoim poglądom musi promować technologię światłowodopodobną zamiast prawdziwego światłowodu, a potem zabawnie udaje entuzjazm, siedząc na odkurzaczu.
Nowa reklama UPC będzie emitowana w internecie. Operator przygotował ją wspólnie z agencją K2.
Wymiana wpisów rzeczników Orange i UPC
We wtorek nowy spot UPC Polska skomentował na Twitterze Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy Orange Polska. - Kandydat UPC Polska musi popracować nad refleksem. Dwa miesiące czekaliśmy na odpowiedź. Marcin Gruszka na leżaku szybciej ogarnia - stwierdził. Marcin Gruszka, który właśnie odszedł ze stanowiska rzecznika prasowego Play, https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/z-play-odchodzi-marcin-gruszka-byl-rzecznikiem-prasowym-firmy-przez-12-lat niedługo wcześniej skomentował reklamę, pisząc: „Nie wiecie jakie to przyjemne obserwować to z leżaka”.
- Prawdziwa #miłość czasu nie liczy! :) #BezNapinki ale gwoli ścisłości, skoro Wy wróciliście do nas po dwóch miesiącach, to i my nie chcieliśmy Was niepokoić wcześniej... ;) Marcin Gruszka jest poza zasięgiem dla wszystkich ;) - odpowiedział Jabczyńskiemu Michał Fura, rzecznik prasowy UPC Polska.
Prawdziwa #milosc czasu nie liczy! :) #BezNapinki ale gwoli ścisłości, skoro Wy wrociliscie do nas po dwoch miesiacach, to i my nie chcielismy Was niepokoic wczesniej... ;) @Gruszka jest poza zasiegiem dla wszystkich;) pic.twitter.com/XvuAH36C4D
— Michał Fura (@michalfura) 18 czerwca 2019
Dołącz do dyskusji: „What is Love” - UPC odpowiada na prześmiewczy spot Orange (wideo)
ale to UPC zaczęło od obrażania Orange.
Jakiś dowód? Czy standardowo pitupitu bez pokrycia w faktach?