Tylko 1,1 mln widzów oglądało „Słodkie życie”. 3,3 mln zł z reklam
Nowy serial komediowy „Słodkie życie” oglądało średnio 1,13 mln widzów. TVP1 w czasie nadawania sitcomu zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając z TVN i Polsatem. Wpływy z reklam wyniosły 3,28 mln zł.
„Słodkie życie” nadawane było w TVP1 w niedziele o godz. 18.55, w okresie od 2 marca do 25 maja br. Średnia widownia 13 odcinków serialu wyniosła 1,13 mln osób przy udziale w rynku telewizyjnym na poziomie 8,14 proc. wśród wszystkich widzów i 5,44 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
W czasie nadawania „Słodkiego życia” TVP1 zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem był wówczas TVN, nadający końcówkę „Ugotowanych” i „Fakty”, co dało mu 25,73 proc. udziału. Na drugim miejscu znalazł się Polsat („Wydarzenia” i „Sport”; 19,36 proc.). Natomiast gorzej od Jedynki wypadła jedynie TVP2 („Dzięki Bogu już weekend”; 5,68 proc.). Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.
Oglądalność „Słodkiego życia” na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVN | 3 555 988 | 25,73% | 27,00% |
Polsat | 2 675 501 | 19,36% | 17,86% |
TVP1 - Słodkie życie | 1 125 583 | 8,14% | 5,44% |
TVP2 | 785 160 | 5,68% | 4,47% |
Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków „Słodkiego życia” wyniosły 3,28 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
„Słodkie życie” opowiadało o małżeństwie Janusza (w tej roli Mikołaj Cieślak) i Marzeny (Ewa Gorzelak), prowadzących wraz z ojcem Stanisławem cukiernię. W obsadzie znaleźli się też m.in. Jerzy Łapiński, Elżbieta Romanowska i Robert Górski. Sitcom nagrywany był z udziałem publiczności (więcej na ten temat).
Telewizyjna Jedynka nie zdecydowała jeszcze, czy pokaże drugi sezon serialu.
Dołącz do dyskusji: Tylko 1,1 mln widzów oglądało „Słodkie życie”. 3,3 mln zł z reklam