TVP Info na czele kanałów informacyjnych. Telewizja Republika z największym spadkiem
W lipcu 2015 roku na pozycji lidera oglądalności wśród kanałów informacyjnych znalazło się TVP Info. Największym wzrostem pochwalić się mógł TVN24 Biznes i Świat, z kolei najwięcej straciła Telewizja Republika.
Pierwsze miejsce wśród stacji newsowych w lipcu br. należało do nadającej naziemnie stacji TVP Info, której udział wyniósł 3,85 proc. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zwiększył się on o 3,77 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
Drugi był TVN24. Średni miesięczny wynik tej stacji wyniósł 3,44 proc., po spadku o 3,10 proc. Podium uzupełnia TVP Regionalna, która w ubiegłym miesiącu miała 1,17 proc. udziału, po spadku o 4,88 proc.
Oczko niżej uplasował się Polsat News z udziałem wynoszącym 1,15 proc., o 6,50 proc. niższym, niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej.
W pierwszej piątce (po awansie z miejsca szóstego) znalazł się jeszcze TVN24 Biznes i Świat, który odnotował największy wzrost w zestawieniu. Jego udział zwiększył się bowiem o 7,41 proc. do 0,29 proc.
Z przedostatniego na ostatnie miejsce w zestawieniu spadła Telewizja Republika, której udział wyniósł 0,08 proc., po spadku o 33,33 proc. - największym w zestawieniu.
Największy udział (5,02 proc.) wśród grup kanałów newsowych w lipcu br. miała TVP, mająca w portfolio stacje TVP Info i TVP Regionalna i notująca wzrost o 1,62 proc.
WIRTUALNEMEDIA.PL |
Wszyscy 4+ |
|||
lipiec 2014 |
lipiec 2015 |
|||
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
TVP INFO |
204 576 |
3,71% |
219 579 |
3,85% |
TVN24 |
195 728 |
3,55% |
196 314 |
3,44% |
TVP Regionalna |
68 070 |
1,23% |
66 776 |
1,17% |
Polsat News |
67 829 |
1,23% |
65 696 |
1,15% |
TVN24 Biznes i Świat |
14 680 |
0,27% |
16 276 |
0,29% |
Superstacja |
17 388 |
0,32% |
13 893 |
0,24% |
Polsat News 2 |
6 819 |
0,12% |
5 933 |
0,10% |
TV Republika |
6 884 |
0,12% |
4 719 |
0,08% |
Grupy kanałów |
||||
TVP |
272 646 |
4,94% |
286 355 |
5,02% |
TVN |
210 408 |
3,82% |
212 590 |
3,73% |
Polsat |
74 648 |
1,35% |
71 629 |
1,25% |
W grupie komercyjnej 16-49 liderem wśród stacji informacyjnych w lipcu 2015 roku był kanał TVN24 z wynikiem 2,86 proc., po wzroście o 0,70 proc. Drugie miejsce zajęło TVP Info (1,67 proc. udziału, wzrost o 17,61 proc. - największy w zestawieniu), a trzeci był Polsat News (0,92 proc.; w dół o 20,69 proc.).
Również i w tym ujęciu najwięcej straciła Telewizja Republika - było to 60 proc. do 0,04 proc.
Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat był TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 3,14 proc. udziału, po wzroście o 0,64 proc.
WIRTUALNEMEDIA.PL |
Wszyscy 16-49 |
|||
lipiec 2014 |
lipiec 2015 |
|||
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
TVN24 |
61 650 |
2,84% |
65 046 |
2,86% |
TVP INFO |
30 817 |
1,42% |
37 970 |
1,67% |
Polsat News |
25 278 |
1,16% |
20 851 |
0,92% |
TVP Regionalna |
13 525 |
0,62% |
14 600 |
0,64% |
TVN24 Biznes i Świat |
6 069 |
0,28% |
6 431 |
0,28% |
Polsat News 2 |
1 941 |
0,09% |
2 142 |
0,09% |
Superstacja |
2 357 |
0,11% |
1 902 |
0,08% |
TV Republika |
2 190 |
0,10% |
958 |
0,04% |
Grupy kanałów |
||||
TVN |
67 719 |
3,12% |
71 477 |
3,14% |
TVP |
44 342 |
2,04% |
52 570 |
2,31% |
Polsat |
27 219 |
1,25% |
22 993 |
1,01% |
Dołącz do dyskusji: TVP Info na czele kanałów informacyjnych. Telewizja Republika z największym spadkiem